{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.826 visninger | Oprettet:

Kat tager halskraven af. {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et godt råd da vores hankat havde været oppe og slås og derfor havde fået en stor byld fyld med betændelse.

Han har været ved dyrlæge og fået bylden tømt, fået pencilen og smertestillende.
Også skulle han have krave på, så han ikke slikker i såret, men mit problem er at han var meget utilfreds med at skulle have den på, og nu har han fundet ud af at tage den af.. Nogle som har et godt råd??

Ydermere er han så fornærmet over han ikke må komme ud og han er efterhånden ved at være en stor energibombe. Det hjælper ikke på det når vores hunkat heller ikke rigtig kommer ud, og er en lige så stor energi bombe og de leger så meget og så vildt her inde at de vælter hynderne i sofaen, lysestagerne på bordet osv. Også bider hun i hans sår når de "slås". Skælder hende selvfølgelig ud, men det er jo også forståeligt nok de er ved at være ved at eksplodere for de har været inde siden i fredags.

Hvis jeg lukker hankatten ud, går hun nogle gang, men ellers sidder hun uden for døren og venter på ham, og han sidder inden for og piver, hyler og skraber på døren fordi han også vil ud.

Er der nogle gode råd? Især med den krave, så han beholder den på, eller må jeg bare blive ved at sætte den på, til såret et helet nok så den kan komme af.?

God aften alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat tager halskraven af.
Kommentér på:
Kat tager halskraven af.

Annonce