{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

kalle har mistet sin mor {{forumTopicSubject}}

vi havde besøg af vores nabo i dag. ham som vi fik Kalle af - han bliver nemlig så glad hver gang at han skal ind og besøge Kalle.
og nu vil kalle tilmed snakke med ham. så det er jo godt smiley

den dårlige nyhed var så at Kalles mor måtte aflives for 2-3 uger siden
han havde set hende om morgen - de bor i stalden og kommer ikke ind , det er hans et og alt - og så kom hun sidst på eftermiddagen. slæbende hjem med et brækket ben, brækket hale, store hudafskrabninger på hele kroppen og i hovedet.
min nabo ringer straks til dyrlægen, som bor 600 m herfra, og han kommer og afliver katten da der ikke er noget at gøre.
hun har været i nærkontakt med noget maskine-noget. de mener at hun måske har været i nærheden af noget traktor-noget.

heldigvis er hendes killing - kalles søster fra i sommer - så stor at hun kan klare sig selv. og naboen vil nu få hende mere tarm. han er bare så glad for sine katte - har 3 med kalles søster. de 2 store er neu og det skal sister også

men hvor bliver man bare ked af det - på kalles vejende. ja han er flyttet hjemmefra i december og det eneste han brugte sin mor til var at slås med hende - han bestemte over alle 3 voksne katte. derfor flyttede han op til mig - med 14 katte skal der noget til at være herre over dem alle. det er så hellere ikke lykkes, så han har fundet sin plads her i huset - pigerne driller man ikke her. og slet ikke de ældre herrer smiley

det skal lige siges at jeg har aldrig mødt hende, kun lidt set skyggen af hende. hun var en meget sky kat overfor fremmende
så rip lille kalles mor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kalle har mistet sin mor
Kommentér på:
kalle har mistet sin mor

Annonce