{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Solstrålehistorie :) {{forumTopicSubject}}

Min søsters kat er netop blevet opereret i torsdags. Det fantastiske er, at hun er 16 år!!!!!!

Hun har fået fjernet en fedtknude som nu generede hende, så hun blev ved med at kradse hul, så nu var tiden nok kommet.

Dyrlægen har i sin mangeårige karriere aldrig set så stor en knude (hun har haft den i årevis og han har ikke turdet røre den.).

Hun blev grundigt undersøgt, alle hendes organer fungerer optimalt men dog har hun nedsat hørelse MIAUUUU!!!!! Hold da kæft hun råber højt smiley

Narkose er risikabel for sådan en gammel kone, så hun blev lagt til at sove så dybt, at det var lige på nippet til narkose og så tog han den i lokalbedøvelse.

Nu går hun rundt med specialsyede babybodystockings - hun har det bedre og er selvf. på smertestillende,

Jeg synes bare at det er en solstrålehistorie smiley Nu kan katten godt begynde at skrive ønskeseddel til jul smiley

Dyrt? næhh.. men noget af en overraskelse når man er indstillet på at tage afsked med en kat som hun har flasket op siden hun var 10 dage smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solstrålehistorie :)
  • #1   15. okt 2016 Skøn historie der flot fortæller at blot fordi en kat er gammel så skal man ikke give op når de bliver syge.
    Det er klart at jo ældre en kat er des større risiko er der. Men er katten frisk og har mod på livet så kan det gå rigtig fint. Katte er jo fantastiske til at hele sig selv på kort tid.

    Du kunne jo godt have lagt et billede ind at missen i body smiley

    Det må også have været en svær tur at tage for din søster, for man må jo have et helt særligt bånd med en kat man har Flæsket op helt fra killing. Jeg ved da at jeg har et meget særligt bånd med min Tøsen fordi hun er opvokset hos mig og totalt stjal mit hjerte næsten fra dag 1.


  • #2   15. okt 2016 Jeg har ikke et billede desværre, men min søster små-græd allerede inden hun havde bestilt tid og da jeg havde siddet og regnet på hvornår den aflivning var overstået, fik jeg en søster i røret der var HELT oppe at køre smiley I dag er hun sprunget op på en stol, så det går lynhurtigt fremad smiley

    Og ja, vi fandt hende bag en fødekasse og en mur og hendes vildkattemor afviste hende, så noget måtte gøres. Det var dengang hvor vi begge arbejdede på fuld tid og skiftedes til at have hende hos os om natten, så hun kunne få al den mad hun skulle have. Om dagen var hun i dagpleje hos mine forældre.
    Faktisk var vi ved at blive uvenner over hvem der skulle have hende, men hun valgte selv, for pludselig ville hun ikke spise hos mig smiley


  • #3   15. okt 2016 Årrhh hvor skønt, og jo et bevis at nogle liv er bare værd at redde.
    Jeg kan virkelig godt forstå din søster, jeg kan huske for et år siden hvordan jeg havde det da Tøsen havde fået sukkersyge og jeg ikke vidste hvordan hendes fremtidige liv skulle være. Heldigvis er hun jo nu ikke længere en kat med sukkersyge og har det rigtig godt endda uden gigtsmerter takket være fodertilskud m.m.
    Tøsen bliver 10 år til februar og jeg ved at hver dag er en gave.


  • #5   15. okt 2016 smiley

Kommentér på:
Solstrålehistorie :)

Annonce