{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

En solstrålehistorie:) {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, vi trænger til en historie med lykkelig udgang her midt i alle historierne om uønskede katte, der overfylder internaterne!

I aftes ringede min kæreste pludselig og spurgte om vi kunne have en kat i kælderen om natten. Øhhh???

Det viste sig, at da han var kommet til et ret stort lyskryds her i omegnen, havde han set en kat rende rundt ude i fodgængerfeltet. Den rendte efter cyklisterne for at få opmærksomhed. Han kørte et stykke længere, men stoppede så, da han ligesom kunne mærke, der var noget ved den kat, der ikke var helt rigtigt. Plus han var bange for den skulle blive kørt ned.
Han gik tilbage til krydset, og så den lå inde i græsset. Han sagde hej til den og med det samme hoppede den hen til ham og smed sig og ville nusse. Altså ikke en vildkat men helt klart en tamkat.
Han fik så vores transportkasse, så han kunne få den deri, så vi kunne se ordentlig på den og se om den var savnet. Den havde øretatovering men den var helt ulæselig.
I mellem tiden havde jeg søgt på nettet efter forsvundne katte her i nabolaget og havde fundet en, jeg mente det kunne være. Og da han så kom hjem med den, var jeg ikke i tvivl. Det måtte bare være den.

Efter lidt forgæves ringen fik vi til sidst fat i dem med annoncen. Vi sagde dog, vi ikke helt kunne afgøre om det var deres, men de ville meget gerne komme og se den.
Og jo! Det var deres fine store kat. Han havde været væk i 3 uger, og de havde faktisk afskrevet ham, da han var indekat og stukket af. Så lige først var de faktisk i tvivl, om det nu også var ham. Men efter et ekstra kig og lidt kælen, var de ikke i tvivl mere.

Ih hvor har man det bare godt, når man kan hjælpe i den situation. Vi er begge store kattemennesker og kan ikke tåle at se katte i nød, især ikke min kæreste. Og denne gang endte det lykkeligt for den dejlige mis. Han kom hjem!:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En solstrålehistorie:)
Kommentér på:
En solstrålehistorie:)

Annonce