{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Perser kat, flad næse mm. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
har været så heldig at finde drømme katten på DBA, der står den har stamtale, er tjekket ved dyrelæge osv.

nu har jeg så læst til frem og tilbage, om racen perser og bliver mere og mere bekymret for diverse sygedomme, mht. de 2 sygedomme racen kan have og det med næsen er for flad.
jeg er lidt på bar bund, så i må gerne fortælle mig alt i ved om den race, jeg skal være opmærksom på.

er ny indenfor racekatte, kan i evt. måske fortælle mig om det jeg skal spørge avler om ? så jeg er sikker på jeg ikke køber en I FORVEJEN syg kat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Perser kat, flad næse mm.
  • #1   24. nov 2016 jeg har haft et par veninder som begge havde/har persere.
    og jeg ved at det faktisk ikke behøves at være dårligt at katten har en flad næse. for den ene fik en perser som var med næse, og han havde altid problemer med at trække vejret. hendes ege af ejet avl var alle med flade næser og der var ingen af hendes som havde problemer.

    man kan få testet for nogle af sygdommene, så tjek med sælger om katten er testet.

    på kv havde vi faktisk flere persere i de 6 år jeg var med i det. ingen af dem havde problemer

    det skal så siges at de fleste racer har en eller flere sygdomme som den måske kan få.
    har selv en siam som fx kan få kræft, dårlig mund/tænder mm. men nu har jeg haft ham siden han var 8 mdr og han har ingen problemer. også selvom at der er flere i hans linie som er endt med kræft

    det vigtigste er nok at du har lyst til at få en perser.har du lyst til at bruge en del tid på pelspleje?


Kommentér på:
Perser kat, flad næse mm.

Annonce