{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

så er legen og jagten gået ind.... {{forumTopicSubject}}

ja mine katte er blevet fuld stendig åndsvage de er bare i lege humør lige for tiden og det forgår altså op over sofaen ned i hundekurvene hend over gulvet op på stolene ned igen ud på badeværelset og så tilbage igen og den ene jagter den anden og det er helt vild de gemmer sig også og når så en af de andre kommer stormene ja så hopper man lige ud foran og så bliver der lige leget lidt og så går jagten ellers ind efter henanden igen.... de har aldrig opført sig så underlige man skulle tro at de havde fået en gang speed for det går over stok og sten.... det er mest Zifca og Zelina der gør det men halvdelen af tiden så er de andre også med (undtagen Lulu hun gider ikke sådan noget) og hver gang jeg sætter mig ved computeren så kommer Zifca og så skal hun side på mit skød om der så er plas eller ej hun skal være der alt andet kan være der.....
er jeres også sådan for tiden??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er legen og jagten gået ind....
  • #1   28. feb 2007 Ja, vores er, men vi har så set det som at de efterhånden er faldet til her og er kommet til at kende hinanden rigtig godt. Vi har 1. sal på og det lyder somom vi har elefanter i huset, når de pisker op og nedad trapperne smiley

  • #2   28. feb 2007 de ved det er ved at blive forår- mine er også helt balstyriske. men vældig hyggeligt, omend lidt hårdt ved møblementet

  • #3   28. feb 2007 ja her lyder det også som små elefanter der kommer bragene alligevel de kun er i stue etagen (vi har også 2 etager men de må ikke være oppe på 1 sal for det er ikke istan sat og vi bruger det heller ikke selv andet end til opbevaring)

  • #4   28. feb 2007 Mine jagter også hinanden gennem lejligheden med fuld fart over feltet! Det er lige før de vælter hele lejligheden! Der er vist forår i luften! Og fuglene er også begyndt at synge! :oD

  • #5   28. feb 2007 Ja vores katte er også sådan. Havde oprettet et indlæg hvor jeg var i tvivl om det var leg eller slåsseri, men fandt da ud af at det heldigvis bare var leg. Jeg tror at siden at vores katte er sådan, er fordi de er ved at vænne sig til at være hos os. Vi fik dem d. 8/02-2007, så ca 3 uger. smiley

Kommentér på:
så er legen og jagten gået ind....

Annonce