{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Katte og flytning {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og læser en artikel på nettet, der omtaler kattes følelser for deres hjem.
En kat knytter sig meget til dens hjem, står der, og derfor kan man ikke bare, som med en hund, flytte rundt på katten.
Mine katte har allerede nu, de er ikke engang et år endnu, prøvet at være 4 steder, og skal snart hen til det femte. Men de har bare taget det SÅ flot, og jeg synes slet ikke, at jeg oplever, at de har svært ved det. Selvfølgelig går de lidt rundt i starten, men allerede efter et par timer, er de helt faldet til ro, og finder lyn-hurtigt det rette skab at ligge ovenpå, eller den rette hule at putte i... Har jeg bare nogle underlige katte? Eller er der bare meget forskel på, hvordan katte knytter sig til deres hjem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og flytning
  • #1   9. jun 2007 Hm jeg tror at der er stor forskel på hvordan katte er, og ISÆR på hvordan dens ejere gør det behageligt og nemt for den mht flytningen - Det tyder jo på at du er en god ejer, eftersom de ikke har svært ved at flytte rundt.

    Jeg skal selv flytte i hus fra lejligheden, og der skal jeg have mine katte med... De er blevet flyttet en gang (adopterede dem his Inges Kattehjem) og det synes jeg at de også tog meget flot smiley


  • #2   9. jun 2007 4 af min ehar meget svært ved at blive flyttet og Elmer synes bare det er hyggeligt... Jeg er lige flyttet sidste fredag og der gik en del dage før de andre kom sig over det..

  • #3   9. jun 2007 Okay, jamen det er nu heller ikke det store problem for mig, for kan mærke, at kattene er lidt ligeglade... Og faktisk også synes, det er lidt spændende.. Men tak for Jeres kommentarer smiley
    Man kan jo kun blive klogere smiley


  • #4   10. jun 2007 Mine katte tager det helt fint... Men en birma knytter sig også mere til sin ejer end til hjemmet...

Kommentér på:
Katte og flytning

Annonce