{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytning og katte???
  • #1   16. maj 2011 Det sted jeg måske skal flytte hen er på en gård, så har også samme spørgsmål

  • #2   16. maj 2011 Det sted jeg måske skal flytte hen er på en gård, så har også samme spørgsmål

  • #3   16. maj 2011 Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil ha svar på, men nu vil jeg beskrive hvordan vi gjorde da vi flyttede for ca. 2 uger siden.
    Den dag vi flyttede, kom kattene ind i et værelse i den gamle lejlighed med deres bakker, mad og vand, samt deres legetøj og krads. Da alle møbler og andre ting var ude af den gamle lejlighed, og nogenlunde på plads i den nye, blev kattene flyttet, som det aller sidste. De var i hver deres transportkasse imens vi kørte i bilen. Da vi kom til den nye lejlighed var der nogle ting i det sidste læs der skulle flyttes op, og imens var de på det nye badeværelse, sammen med bakke, mad og vand. Da alt var båret op, og hoveddøren ikke skulle stå åbent længere, blev døren lukket op. De kom ikke ud til at starte med, da vi sad med vores hjælpere og spiste pizza, lidt overvældende med al den snak. Da alle undtagen os var gået, kom de stille og roligt ud, og begyndte at snuse.
    Vi havde feliway i stikkontakten, da vi tidligere har haft gode erfaringer med at bruge dette, og det har sikkert også været med til at gøre overgangen blid. Efter max 1 dag følte de sig fuldstændigt hjemme....


  • #4   16. maj 2011 Det lyder også som en god plan.
    Mine er så ikke så store, de kan være i samme transport kasse,men tror også at jeg lader dem være inde på badeværelset med det hele, også tag dem med i sidste læs.

    Hvordan regeade din kat med at du pakket ting ned??


  • #5   16. maj 2011 De var meget meget utilfredse!! smiley Det var overhovedet ikke ngoet de kunne forstå.. Heldigvis var det kun en nat hvor der næsten ikke var noget tilbage, og det klarede de da fint...
    Altså vores kunne også godt være i en, men det kan godt stresse dem at være så tæt på hinanden i en situation de ikke rigtigt forstår... Derfor anbefaler jeg de er i hver sin smiley
    Når de skal være lukket inde i et rum er det tilgengæld godt de har hinanden smiley


  • #6   16. maj 2011 De er vant til at være i samme transport kasse, også når de skal til dyrlæge, og sover også i transportkassen, når de har lyst, den står ude på badeværeslet så de kan trække sig væk

  • #7   17. maj 2011 Okay, ja så går det jo nok smiley

  • #8   17. maj 2011 Da vi flyttede, tog vi kattene først og placerede dem på badeværelset, da det var der var mest ro og hvis der kom et uheld ved siden af bakkerne pga stress, gjorde det ikke så meget.. Jeg lod transportkasserne stå i et par timer, så de kunne gemme sig der også.. Efter alt var kommet ind og der var mere ro på, åbnede vi døren, så de kunne vælge om de var klar til at undersøge resten af huset..

  • #9   17. maj 2011 Jeg plejer at flytte tingene først hvis det er muligt, og så dyrene smiley

  • #10   18. maj 2011 Du må indrette kattekurv, madskål et godt sted hvor det vil stå hele tiden... fremover.... Når du er kommet ind i det nye hus/bolig, skal du lade kattene snuse rundt imens du også er der... Lad kattene være indenfor i 2 uger... måske længere...

    Du om ringer haven med gitter/stakit ... så de stille og roligt lære at være ude... -Stoler du på dine katte, at de ikke render væk, behøver du ikke at gøre det... Og ellers længere og længere tid udenfor for hver dag smiley


  • #11   18. maj 2011 De er vant til at være ude, og det sted jeg måske skal flytte hen er op til marker og skovene.

Kommentér på:
flytning og katte???

Annonce