{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Svært med mine katte.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke lige hva overskriften skulle hedde...

For at starte fra en ende af.. Så har jeg fået en stort problem.
Jeg flyttede fra min gård for ca ½ år siden. Og jeg tog så min 2 katte Sebastian og Verner med mig. Flytted ind i en lejlighed på 1.sal.
Mine 2 katte rendte udenfor da jeg boede på gården men nu er de blevet indekatte. Først og fremmest fordi jeg bor på 1.sal og for det andet bor jeg lige ud til en meget trafikeret vej.
Men men det passer ikke mine 2 katte. Sebastian mjaver konstant. Kan ikk finde ro. Ligeså snart jeg rejser mig er han der igen. Verner mjaver ikke men går meget rundt og sidder altid i vinduet med næsen ud af "revnen".
Så er det mit problem kommer ind. Syns det er synd for dem. Jeg har tænkt på at jeg kunne jo bare være ligeglad men det er jeg jo ikke.
Ku så vælge og sige at så er det bedre og aflive dem. Men den mulighed har jeg bare rigtig skidt med de er jo kun 5 og 6 år gammel.
Kom så i tanke om om man kunne omplacere dem... Altså finde nogen som kunne tænke sig dem. Som kan have dem ude...
Hvad syns I om denne ide?
De er begge utroligt kælen. Og kastereret.
Åh for søren hvor er det svært!
Jeg elsker jo de katte!! Har bare så ondt af dem. De kan slet ikke finde ud af det at være indekatte. De er også begyndt at slåsse. Tror det er fordi de ikke kommer ud...

Åh hjælp mig... Ved slet ikke hva jeg skal gøre!

Undskyld mit indlæg men er bare ked af det!
Er der nogen som kender nogen eller noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært med mine katte..
  • #1   26. aug 2007 du kan få dem omplaceret på vildkat.dk når de er kastreret.
    Ku godt tyde på at de savnede at være ude.
    Håber du finder en løsning smiley


  • #2   26. aug 2007 Jeg kan sagtens forstå dit problem....
    I dit tilfælde ville jeg prøve at finde et nyt hjem til dem.
    Det er jo 2 unge katte med masser af år i sig endnu smiley
    Prøv at sætte dem i Den Blå Avis og www.vildkat.dk .
    Specielt vildkat.dk er meget brugt ifm omplacering.
    Pøj pøj med dem...


  • #3   26. aug 2007 Mange takker for Jeres svar..
    Har du et link til Inges katte hjem.
    Bor i Nordjylland.. Så det er lidt langt men ville gerne læse om det hvis det var.


  • #4   26. aug 2007 føler virkelig med dig... det er svært når man elsker sine dyr men ikke kan tilbydedem det de har brugt for. hvis du har planer om at flytte inden for et kortere tidsrum som giver kattene mulighed for at komme ud synes jeg du skal tage til dyrlægen og give dem noget afstressende..... men bliver du i lejligheden synes jeg også at du skal omplacere dem. kender desværre også kun vildkat.dk, men tilgengæld er dette en god og seriøs side.

  • #5   26. aug 2007 Mange takker Marlene. Men jeg flytter ikke foreløbig smiley
    Ja det er rigtig svært! Nu har jeg prøvet og skrive til vildkat.dk Så må jeg se om jeg kan gøre noget igennem der...
    Det er godt nok underligt.
    Bare som jeg har siddet og skrevet det her har Sebastian nok mjavet 20 gange og har kradset på døren. Og vader nu rundt...


  • #6   26. aug 2007 Karina N: Når du ikke har mulighed for at flytte til et sted, hvor kattene kan komme ud, så er omplacering den eneste rigtige løsning, så jeg vil også sige Vildkat.dk. Men er de kastrerede? Det er normalt kun kastrerede katte der optages på vildkat. Og der kan også gå meget lang tid inden et nyt hjem melder sig. Så hvis de ikke er kastrerede, så få det gjort - og brug Feliway, mens I venter på nyt hjem. Det kan muligvis dæmpe den værste rastløshed.
    Jeg krydser fingre for, at kattene hurtigt kan få et nyt godt hjem med have.

    PS: Dem der har overtaget den gård, I er flyttet fra, skulle vel ikke være interesserede i at overtage kattene....


  • #7   26. aug 2007 Puha, det er en svær situation du står i.. Men jeg ville også vælge at omplacere dem... Det tyder netop på at de ikke har det optimalt det nye sted. (har også hørt at det skulle svært at gå fra udekat til indekat) - ved ikke om det bare er en skrøne.

    Jeg håber at du finder et nyt hjem til dem...

    Knus Sanne


  • #8   26. aug 2007 Sanne A: Det er ikke en skrøne. Forestil dig hvad dine egne katte ville synes om, at det pludselig var slut med at komme ud.....


  • #9   27. aug 2007 Tinka.. Ja de er kastereret... Har skrevet til vildkat.dk...
    Og desværre er de ikke interesseret...
    Sanne A... Mange takker..

    Verner er flyttet ud til mine forældre. De har hans søster så vil se om det kan fungere med dem sammen. c",)
    Så det krydser jeg fingre for. Så er der kun Sebastian... Må se hva jeg gør...


  • #10   27. aug 2007 Vildkat - ikke interesseret? Vil det sige, at du ikke kan annoncere dem til salg der? Jeg troede da, at enhver neutraliseret kat kunne annonceres til salg der (???)
    Men tja, der går alligevel oftest (for) lang tid.

    Hvis dine forældre har have, kunne Sebastian så ikke også bo hos dem?

    Jeg krydser fortsat fingre.


  • #11   27. aug 2007 Karina N.
    Æh, nu forstår jeg dit svar. Det er selvfølgelig dem, der har overtaget gården, der ikke er interesseret (jeg skulle lige have hjernen i omdrejninger smiley


Kommentér på:
Svært med mine katte..

Annonce