{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

vores heldige katte {{forumTopicSubject}}

vores katte har vist lige vundet i lotteriet, de har nemlig fået ikke mindre end 2 nye kradsemiljøer idag, det ene er et lille nuser et, med en lille sofa-lign liggeplads plus en lille rørhule og en kradserulle, det andet er fra gulv til loft og der er adskillige liggepladser og en rørhule og en trekantet hule, begge katte har haft begge miljøer under kraftig test og især daffy har undersøgt og klatret rundt, trixie har lige været oppe på toppen af det store en enkelt gang, men hun er lidt nervøs for højder og daffys vilde leg i det, men mon ikke det kommer snart,
ulempen ved de nye kattemiljøer er at vi har måtte flytte rundt på møbler osv og alle vores cdere er kommet op på kontoret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores heldige katte
  • #1   20. sep 2007 jamen super tillykke til dine katte.. ja det bliver os et ønske for næste år at skaffe et størrer og gerne gulv loft træ.. hvis hun er lidt usikker kan jeg klart anbefalde baldrian dropper for når jeg bruger det går fie amok på den gode måde.. *S*

  • #2   20. sep 2007 vi har prøvet at drysse catnip i pulverform på og det hjælper da lidt, baldrian dråbe kommer ikke ind i vores hus, jeg bliver dårlig af lugten og jeg mener rigtig dårlig.
    men ellers ser det sjovt ud når de 2 tosse katte vælter sig rundt i catnip, daffy blir så kåd at han savler helt vildt og han vender og drejer sig på måder man ikke troede var muligt


  • #3   20. sep 2007 catnip er os ganske udemærket.. hehe det er jo det samme mere eller mindre.. og ja det lugter fælt men synes kun det gør det et kort øjeblik men kan godt forstå dig..

  • #4   21. sep 2007 Ja Ja møg forkælede katte, der snart udvikler sig til forkælede "snotunger" der ikke kan begå sig i det "virkelige liv"

    *LOL*


Kommentér på:
vores heldige katte

Annonce