{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Vikki W
Vikki W
Tilmeldt:
5. aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Flytning med katte {{forumTopicSubject}}

Jeg står måske og skal til at flytte. Med skal selvfølgelig mine to små killinger, Frida og Pjuske.

Mit spørgsmål er: Jeg har én transportkasse, og TO katte. Kan de klare køreturen i samme kasse? Det vil blive en køretur på omkring 45 minutter.
Kattene er rigtig gode venner, og de er begge meget tolerante synes jeg, men er det for meget at putte de to små i samme kasse på sådan en køretur?

Hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning med katte
  • #1   29. sep 2007 Jeg har en stor transportkasse og den plejede jeg altid at have mine to katte med i. De var søskende og kunne sagtens enes i kassen, men selve køreturen var de ikke glad for.

  • #2   30. sep 2007 Hvis begge katte kan passe i kassen uden at være mast tror jeg godt du kan transportere dem i en

  • #3   30. sep 2007 vi har en rimelig størrelse transportkasse og tyson og fister lå i den heeeeele vejen fra Højer sydveslige jylland og til mariager ca 50 km nord for århus uden at sige det mindste
    de var uden for på vej og få lidt luft men i transportkassen


  • #4   30. sep 2007 Jeg ville købe en ekstra transportkasse, det er trods alt en længere tur. Her i huset har hver sin kat sin egen transportkasse i tilfælde af, at vi på et tidspunkt skulle afsted med dem alle på éen gang smiley

  • Vikki W
    Vikki W Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   30. sep 2007 Tak!! for alle de gode råd:)

    Det har givet mig lidt at tænke på, og det ender nok med at jeg låner en ekstra kasse af nogle venner for at være på den sikre side...
    Man kan jo aldrig vide med sådan et par sprælske killinger:)


Kommentér på:
Flytning med katte

Annonce