{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Afsted til dyrlæge igen idag :( {{forumTopicSubject}}

puuuha.. idag da jeg kom hjem,så jeg blodspor ude i gangen.. jeg tænkte bare "sh*t! hvem af mine katte bløder".. tjekkede først Putti, da det er nemmere fordi hun er lys.. der var blodspor på gulvet og gulvtæppet, og da jeg gik hen for at se på Johnson, så jeg på stolen at der var blodstrint, som om han bare havde fået det største los så det var strintet.. Jeg fandt også en lille tot sort hår, med 3 stk (tror det hedder) hornhinde.. Jeg blev meget bange, og ser at johnson har blod i hovedet, både på knurhår, næse, halsbånd og pelsen ved halsen.. Jeg kigger ham så i munden, og kan først ikke se hvad der er sket udover at det bløder og at han er en del hævet i den ene side.. Jeg kigger så i den side hvor skaden er sket, og da jeg løfter læben kigger jeg bare ind i et stort åbent sår..

Jeg græd i forvejen, og begyndte så at græde endnu mere.. Så afsted til dyrlægen, og heldigvis havde de tid næsten med det samme jeg kom derud..
Dyrlægen sagde at han havde fået en kraftig flænge, sådan at tandkødet var løsnet i den ene side..

Han fik noget antibiotika og smertestillende, og så nogle piller jeg skal give morgen og aften i 8 dage.. Og så skal jeg ringe til dyrlægen mandag og fortælle hvordan det går, og så skal han muligvis i narkose så de kan se på det..
Nu ligger han på gulvet og sover..
Stakkels stakkels Johnson.. smiley

Ved godt nok ikke hvad de to kan have lavet.. Min veninde sagde at de nok har slåsset (måske i sjov) og så har han bidt ud efter hende, og i samme øjeblik slår hun ud efter ham, og får fat inde i munden..
Jeg har skilt dem ad indtil i morgen, og så vil jeg skille dem af for eftertiden når jeg tager afsted.. For det var godt nok modbydeligt at komme hjem til..
De har aldrig rigtig slåsset, og slet ikke på den måde.. Men som sagt, skiller jeg dem ad for en sikkerheds skyld når de skal være alene igen...

Sikke noget.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afsted til dyrlæge igen idag :(
Kommentér på:
Afsted til dyrlæge igen idag :(

Annonce