{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange katte?
  • #1   14. jan 2008 Hejsa...
    Jeg synes hellere ikke det er synd...
    held og lykke med og finde missen...
    mvh.



  • #2   14. jan 2008 Altså jeg har 4 katte på 85 m2 smiley
    Så tre kan du sagtnes have.. Vi har ingen problemer med vores - De er også kun indekatte. Til gengæld så har de tre STORE gulv til loft kradsetræer idet katte ikke tænker så meget i længder som mennesker gør, men i højder i stedet smiley Hvis du forstår hvad jeg mener?


  • #3   14. jan 2008 jeg har 2 katte på 44kvm... så ja, du kan da godt have en mere... bare sørg for de har steder at klatre og plads til at boltre sig på smiley

  • #4   14. jan 2008 bare husk på at katte ikke er flok dyr og skal have mulighed for et gemmested hvor de hver især kan trække sig tilbage

  • #5   14. jan 2008 Nej det er ikke synd. Katte bruger i modsætning til hunde også højderne i rummene. Katte har behov for at kunne kravle til vejrs og vil derfor udnytte skabe, borde, hylder, reoler osv.

    I kan sagtens have 3 eller 4 katte på det areal du beskriver.


  • #6   14. jan 2008 Jeg har 15 katte på 182 kvm.

    De kan så også gå ind og ud som det passer dem, for de har en kattelem.

    Men det er ikke én for mange, så du kan sagtens have en til.

    Hilsen Dorte og de 15 nusse-misser.


  • #7   14. jan 2008 Så længe at man bruger arealet optimalt, giv dem plads i højden ved hjælpe af kradsetræer, evt. hængekøjer på væggen og er god til at lege med dem, så synes jeg det lyder helt fint.

    Vi har 2 katte på næsten 100 kvm. men der kommer flere til da vi opdrætter, men vi vil gerne holde os under 5, de fleste eksperter mener at det er smittepress max.
    Det vil sige at hvis man kommer over det antal, så kan det blive svært at slippe af med sygdomme og stressniveaut kan bliver for højt, som jo er med til at sænke immunforsvaret.
    Det jeg egentligt oplever gør den største forskel er faktisk om kattene trives godt med hinanden, ellers kan 180 kvm. være for lidt hvis man har to katte der slet ikke kan udstå hinanden.

    å jeg er sikker på at der er plads til en kat mere. ;o)


Kommentér på:
Hvor mange katte?

Annonce