{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange kvm og hvor mange katte??
  • #2   22. mar 2013 ca 140kwm fordelt på 3 etager kælder, stue etage, 1.sal. + løbegård når den igen kommer op til sommer på ca 50kwm.

    2 gulv til loft kradsetræer, et lille bølge kradsebræt og et lille bitte smiley

    2 katte - huskatte, en stor på 8,5 kg og en lille på 3,7 kg smiley


  • #3   22. mar 2013 vi har 116 kvm, fordelt på 2 etager, vi har 2 hunkatte(en killing på 6mdr og en voksen på 1½ år), de har et stort (gulvstående) kradsetræ og en fandens masse legetøj

  • #5   22. mar 2013 Felis desværre ser du ikke mange opdrætter der lukker deres dyre maine coon katte ud eller sælges til frit løb. Da de bliver stjålet. Desuden er der over 250 katte i danmark der hver dag bliver kørt ned.

  • #7   22. mar 2013
    5 kast. drenge på 135 kvm + 54 kvm tilbygning/lade..

    Plus fri adgang til mark/eng/skov og fjord...

    Har et mellem kradse træ... (som aldrig bliver brugt) Er dog ved at bygge et birketræ med hylder her til stuen ... som går fra loft til gulv .... lige ved siden af brændeovnen smiley

    Ellers bruger de den her stamme der ligge ude i haven.... eller går oppe på taget smiley

    Og ja mine MCO er fritløbere smiley



    profilbillede
  • #8   22. mar 2013 2 kasterede hankatte på 75 kvm.+ tag terrasse på 20 kvm. de vil få adgang til når den bliver renoveret til sommer, så skal det laves til et katteparadis, indtil de engang har mulighed for at blive fritløbere igen (: ( trafikeret vej mindre end en halv meter udenfor døren )



  • #10   22. mar 2013 nå jo, og 1 gulv til loft kradsetræ, et meget lille et og en stoor kradsetønde (:


  • #11   22. mar 2013 3 hankatte på 74 kvm., 4 store kradsetræer, 3 store kradsetønder, et par små kradsetræer, en masse huler og legetøj, og et par reoler de også flittigt bruger (ja hvordan vi selv kan være her, det spørger mange om, men så længe de ikke har mulighed for at komme ud, så blir hjemmet altså indrettet efter kattene) smiley

  • #12   22. mar 2013 75 kvm, 3 katte, 1 gulv-til-loft kredsetræ, 1 mellem kradsetræ, 1 kradsetønde og en masse hylder på vægen smiley

  • #13   22. mar 2013 3 drenge på 65 m2 + 30 m2 indhegnet have, som bruges dagligt, kradse tønde, og 3 store væg krads mellem kradse træ som giver adgang til en 3 m lang mur kant og et dækketøjsskabets med sove huler og hylder så de kan bruge toppen af klædeskabet, også med huler, faktisk deres transport tasker, og det bliver flittigt brugt.

    profilbillede
  • #14   22. mar 2013 50 m² og 4 katte...
    Et stort kradsetræ i stuen og et lille i soveværelset...

    Her når sneen er smeltet og jorden tøet op, skal vi i gang med at lave voliere på ca. 15 m² til dem...


  • #15   22. mar 2013 59 kvm og 2 katte med lille altan. Vi har et mellem større kradsetræ og er ved at finde et større op til loftet smiley

  • #16   22. mar 2013 46km2 til 2 indekatte og 1 kradsetræ.. Får jeg min vilje flytter vi til sommer i hus hvor de enten bliver fritløbende eller får en stor udendørs voliere..

  • #17   22. mar 2013 10 katte. 95 m2 inde - 30 m2 ude fordelt på 2 katteudestuer. 1 gigant og 6 store kradsetræer + nogle små + tønder, 11 kattebakker

  • #18   22. mar 2013 Lis: Der skal godt nok mange kattebakker til hos dig.. Puha - Men du har jo også rigtigt mange katte...
    Ved godt det ikke har noget med tråden at gøre, men jeg vil godt lige spørge dig, om de kan enes...? For de er jo nok ikke kommet til samtidigt...


  • #19   22. mar 2013 Jeg har 2 katte (+ 6 tamrotter i et stort bur og 1 hamster i et gnaverakvarie) og bor på 54 m2, kattene har adgang til det hele undtagen den ene m2 der er badeværelset

    Jeg har 1 kattebakke og 1 katteseng *g* Kattene sover dog både på diverse puder, møbler og vindues karme..

    Jeg her 1 stort kradsetræ (som var gulv til loft indtil misserne fik det ødelagt)


  • #20   22. mar 2013 Jeg bor desværre kun på 28m2 efter min skilsmisse med 2 katte. Der er have og de løber frit i skoven bagved ejendommen. De lader til at have det fint... De har et mellem kradsetræ inde og et lille et kradsetræ samt et kattetæppe og en kattehule, og så står en af deres transportkasser indenfor, fordi de godt kan lide at ligge i den - Den anden står under havebordet, og den kan de også godt lide at ligge i...

    Min kæreste har 2 indekatte på 60m2... De har 2 små kradsetræer + et mellemt og får et stort næste weekend... De har også 2 huler og et kattetæppe..


  • #21   22. mar 2013 De har masser af legetøj der stimulere deres jagtinstinkter, plus rotter og hamster er mad-tv for dem *g*

    Jeg ville ikke byde mine katte at være ude katte, det syntes jeg er synd..


  • #22   22. mar 2013 Lonnie - ja de kan enes. Men jeg har af hensyn til uhensigtsmæssige parringer og evt smittebarriade pt. tre grupper af katte

  • #23   22. mar 2013 Beltane: Rotter og hamster er mad-tv for dem.... Hvad mener du? Den forstår jeg ikke-(

  • #24   22. mar 2013 Lonnie - Lige som vi ser mad-tv, så bruger kattene også hamsteren og rotterne som mad-tv..

    Hamsteren kan de ikke gøre noget og rotterne ved de napper dem i poterne hvis de kommer for tæt på smiley


  • #25   22. mar 2013 Vi har også haft mad-tv til misserne engang smiley

    Havde en roborowski dværghamster, 3 marsvin og et 325 liters akvarium smiley


  • #26   22. mar 2013 Her har vi 1 kat og 185 kvm. Hun kan dog ikke komme i kælderen, så reelt er det 105 kvm.

    Vi har 1 stort kradsetræ, en "kradsesofa", og flere tæpper/måtter hun kan kradse i.

    Så har hun 2 kattebakker, masser af legetøj og her er ingen steder der "no-go". Hun må hoppe op på alle flader, reoler, skabe hylder osv. Og så har hun ca. 7 forskellige sovesteder:)

    Herhjemme er huset klart indrettet efter katten. Ingen dyre nips og fine (giftige) planter. De ting der betyder noget står i glasskabe, så hun ikke kan komme til dem:)



  • #27   22. mar 2013 Vi har 110 m2 delt på 2 etager, et gulv til loft kradsetræ, næsten alle vindueskarme er inrettet til misserne, med masser af liggesteder og masser af aktiveringslegetøj. De har et toilet men får snart et mere udenfor. De er pt.indekatte, selvom de har udelængsel, men da vi er flyttet til et nyt sted, som ikke er egenet til at de kan løbe fri. Vi bor lige ud til en stærkt trafikeret vej. Jeg har det skidt med at de ikke må komme ud, derfor får de en løbegård til foråret. Min Perser vil ud og spise græs og slikke sol - han har INGEN jagtinstinkt, ved ikke hvad han skal gøre ved en mus eller fugl - han er opdrættet til at være indekat, dog har han været delvis udekat hos mig under kontrolerede forhold. MEN han er nu for gammel til at løbe frit, for han kan ikke længere klare sig i en slåskamp. Min hun-kat har jagtinstinkt og vil gerne fange mus, men jeg er bange for, at hun bliver kørt ned, så jeg håber at der kommer mus ind i løbegården ;O)

    Felis: jeg er SÅ uenig med dig - nogle racer er skabt til at være indekatte og har det godt med det, hvis de bliver aktiveret rigtig og i øvrigt aldrig har prøvet andet. Men har de bare én gang fået smag for udelivet er det klart de vil længes efter det. Og ikke alle katte har jagtinstinkt og lyst til at jage ! Der er mange farer derude også selv om man bor på landet, som jeg gør. Jeg regner selv med at købe en racekat - Hellig Birma - senere på året og den skal i hvertfald ikke løbe fri, men vil blive vænnet til livet i en løbegård - og den skal nok få et godt og indholdrigt liv alligevel!


  • #28   22. mar 2013 Jeg ville allerhelst lave en indhegning af haven, som er lavet så kattene ikke kan kravle ud, men desværre vil det ikke forhindre fremmede katte i at komme ind ): - derfor bliver det en løbegår med loft.

  • #29   22. mar 2013 64 Kvm minus soveværelset 3 katte neutraliserede hankatte på ca 8 måneder og et stort krassetræ + en stor altan som de kommer ud på et par gange om dagen mens jeg holder øje med dem fordi jeg ikke har fået den lukket af endnu

    profilbillede
  • #30   22. mar 2013 Lis. Hvad mener du helt præcis med det? smiley
     
    "Ja de kan enes. Men jeg har af hensyn til uhensigtsmæssige parringer og evt smittebarriade pt. tre grupper af katte"


  • #31   22. mar 2013 Simpelt hend at alle katte ikke går i en stor flok smiley

  • #32   22. mar 2013 Jeg har fertile hanner og hunner -. jeg vil bestemme hvem der parrer hvem.
    Med et aktivt opdræt og udstillinger kan det blive en katastrofe af de helt store smittes alle med et eller andet - den risiko minimeres ved alle ikke går sammen


  • #33   22. mar 2013 Så du bruger ikke p-piller? Hvordan deler du dem så op? smiley

  • #34   22. mar 2013 Jeg skal snart flytte og får 55 m2 til to katte, men det er kun den ene der er indekat. Der er en lille have til, så håber jeg kan få lavet en lille indhegning til Saga. Det tror jeg hun ville nyde.

  • #35   22. mar 2013 Jeg har en kat (+ 2 hunde) på 69 kvm og et kradsetræ. Det må være mere end rigeligt.
    Der er ingen have til katten, da det slet ikke er sikkert for den. Den skal være 100 % indekat.


  • #36   23. mar 2013 150 kvm,med et luft på ca 70m kvm som er lavet om til kattenes fristed, der står 3 kradsrtrær og 4 bakker.
    stueplan, der er 7 kradstrær og 6 bakker hos pigerne og 2 kradstrær og 3 bakker hos drengene som går i mit soveværelse, så har de en løbegård på 30 kvm, som de bytter med at kunne komme ud i.
    pt 20 katte, det er med killingerne.


  • #37   23. mar 2013 Der er aldrig nogen kat der går alene, med mindre den er syg eller er sammen med små killinger. En fertil han har som regel en eller to kastrater som selskab.

    Jeg bruger helst ikke p-piller.

    Iøvrigt har jeg ikke lyst og energi til at få hele huset pisset ned til en stinkende ruin af fertile hanner


  • #38   20. jul 2013 Vi har tre katte på 180kvm + uanede mængder have
    De har et gulv til loft kradsetræ , et andet stort og tre små


  • #39   20. jul 2013 Jeg har 4 katte på mener 80 m2 udover det har jeg stuen i kip og dertil to hemse ovenpå soveværelset og køkkenet, de er ikke med regnet i m2.

    i stuen har jeg så frie bjælker som kattene jævnligt løber rundt på. Jeg har 3 gulv til loft træer, og 3 mindre krædsetræer.


    profilbillede
  • #40   21. jul 2013 Jeg har 2 små kradsetræer og bor på 28m2, da mit hus stadigvæk er til salg, men mine 2 katte kan løbe ind og ud, som det passer dem, hvormed de ikke mangler noget...

Kommentér på:
hvor mange kvm og hvor mange katte??

Annonce