{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

min kat mijaver pludselig {{forumTopicSubject}}

Min hunkat blev steriliseret for 1år siden, hun er 3 år. I den sidste måned har hun drevet mig til vanvid! Når jeg kommer hjem kommer hun hen til mig og mijaver. Skingert og skørt, som om hun mangler mad eller noget!
Når vi ligger i sofaen kommer hun op til os,og mijaver og mijaver, selv når vi klør hende! Når jeg så ligger med tæppe på så kommer hun ind under det, mijaver og mijaver, indtil hun ligger sig under tæppet og begynder at ælte i sofaen... hun ælter og ælter og ælter! Hvis jeg så kigger ind under tæppet og siger et eller andet begynder hun forfra med sin mijaven! Nu har jeg aldrig oplevet en kat i løbetid,men jeg ku forestille mig at det er sådan de opfører sig! Hun har ikke været sådan siden hun var drægtig!!! Hvad skal vi gøre, hun driver os til vanvid, den bette misser!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat mijaver pludselig
  • #1   18. aug 2008 Tja hun er nok bare meget kontaktsøgende og vil gerne fortælle sig om sin hverdag og oplevelser. Jeg har selv 5 snaksaglige burmesere der dagligt fortæller mig om deres oplevelser så du skal ikke pive over kun at have een smiley

  • #2   18. aug 2008 Snak med hende, det elsker nogle katte. Jeg har selv en kat der elsker en god sludder.

  • #3   18. aug 2008 Missemor. Ja, det er hyggeligt.
    Anette. Hvis din kat bare holder af at snakke med dig, "så bliver det ikke bedre. " Men noget man kan komme til at holde af. Min Sille snakker rigtig meget og hun elsker når jeg snakker til hende. Sille fortæller mig ofte hvis hun vil børstes, ved at miaue og løbe ud i bryggerset, hvor jeg har børsterne. Hun kan blive ved, indtil jeg forstår at det er det hun vil. Ligesom hun fortæller "at nu vil jeg sludre" så render hun rundt efter mig og miauer. Jeg plejer at sætte mig ned og nusse og snakke med hende.


  • #4   18. aug 2008 Det bliver selvfølgelig bedre i den forstand, at katten får sit snakke behov opfyldt og ikke render rundt og miauer hele tiden.

  • #5   18. aug 2008 Det bliver kun bedre i den forstand at katteejeren lærer at forstå hvad katten vil og aflæser dens signaler og så er nogle katte bare mere "fortællende" end andre. Alle mine katte miawer f.eks stort set hver gang de kommer ind fra haven, bare lige for at gøre mig opmærksom på at de er inde. Lillemand miawer altid på en særlig måde for at fortælle der ikke er mere vådmad i skålene og det er det han har lyst til og ikke tørfoder. Det er ret sjovt efterhånden som man lærer hvad deres forskellige måde at miawe på betyder. Nogle gange synes de også bare det er hyggeligt at snakke uden der er noget bestemt de vil opnå ud over kontakt.

  • #6   19. aug 2008 Men det er noget hun aldrig har gjort før, hun er en meget bange og forsigtig kat, vi har haft hende et par år, og hun har aldrig gjort det før, udover da hun var drægtig...

Kommentér på:
min kat mijaver pludselig

Annonce