{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Killinge problemer {{forumTopicSubject}}

Hej. har lige brug for lidt hjælp. Har fået min killing hjem den 11 dec super dejlig pige. men hun tisser lige udenfor kattebakken. hun laver det andet indeni men tis gør hun udenfor.. hvorfor??
Og hun har har haft orm så hun har meget tynd mave kan jeg ikk give hende noget mad mod det. så hendes mave kan blive god igen..
Katharina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinge problemer
  • #1   28. dec 2008 Jeg har aldrig set ZooLac gavne mine katte - penge ud af vinduet. Ved godt andre sige noget andet. Mine forventninget til det produkt ligger på et meget lille sted trods den høje pris.

    Lugter afføringen grimt? Så er det mere end en ubalance. Du burde kontakte der du har købt killingen og få råd - også med hensyn til den tisser ved sden af bakken. Det lyder som et dyrlægebesøg.

    Hvor gammel var den da du købte den?


  • #2   28. dec 2008 jeg bruger altid zoolac hvis mine har lidt ubalance i maven og de elsker det og jeg er rigtig glad for det og det virker hver gang . hvis man selvfølgelig kan mærke på katten at den er syg eller lignende skal man lige snakke med dyrlægen , men ellers ved foderskifte stress eller bare lidt ubalance vil jeg helt klart bruge det ..

  • #3   28. dec 2008 zoolac har virket fint på mine misser, kombineret med skånekost. også i samråd med dyrlægen. jeg synes det er et forsøg værd, men jeg ville smutte forbi dr.dyr alligevel, gerne med en afføringsprøve for så tynd mave mener jeg ikke katten bør have pga orm.

    tisseriet kan være fysisk eller psykisk. få tjekket det fysiske hos dr. dyr. er det ikke det må det være psykisk og så kan vi hjælpe med det.

    et bud kunne være endnu en bakke da nogle katte, som min Gwen f.eks. ikke mener man kan tisse og skide i samme bakke


  • #4   28. dec 2008 vi har to bakker og de tisser i den ene og stort i den anden, så det kan være grunden

Kommentér på:
Killinge problemer

Annonce