{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

kammerat til han kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 2 årig kastrat som jeg har besluttet skal have en kammerat. Men jeg er faktisk lidt i tvivl om hvem, jeg kan introducere ham for.

Jeg havde overvejet en ungkat fra internat - neutraliseret naturligvis. men er usikker på kønnet. Dernæst er jeg kommet i tvivl om det måske vil være bedst med en killing.

Han har levet de første år som indekat unden omgang med andre katte - mig bekendt. Han kom ud i sommers og har jo mødtes med andre der. Vil han kunne acceptere en ny i familien?
Han er inde i vinterperioden og virker til at kede sig bravt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kammerat til han kat
  • #1   11. jan 2009 han kan sagtens lære en anden kat at kende med tid og tålmodighed. det er klart nemmest med en killing,.
    Jeg ville vælge en hankat. drenge tumler på en anden måde en piger, det er erfaringen herhjemme. drengene tumler vildt og gwen vil da gerne lege men gider ikke de der slåskampslege, hun vil hellere lege tagfat.

    så en hankastrat på under 6 mdr. ville være mit bud.


  • #2   11. jan 2009 Super det er skrevet bag øret smiley

  • #4   12. jan 2009 Jeg har en pige og en dreng fra 2 forskellige kuld og de kan sagtens sammen.. Pigen er 6 måneder og drengen 3 måneder, og de er blevet rigtig gode venner..

  • #5   12. jan 2009 Har overvejet det sammen til min hankat, så følger lige med !! smiley har nogle racer nemmere ved at blive accepteret pga. deres personlighed end andre ??

  • #6   12. jan 2009 Ville også anbefale en hankilling. Men har desværre ikke så meget erfaring med neutraliserede hunkatte. Men uneutraliserede hunner kan være et helvede at være sammen med.

  • #7   12. jan 2009 jeg har et par søskende, en dreng og en pige. de var bedste venner da vi fik dem, men dette har ændret sig, nu er de 1 ½ år og Gwen gider slet ikke sin bror. han kedede sig så han lavede ikke andet end at drille og ide så hun skulle give ham opmærksomhed. så fik vi chester, en ny dreng og Balder og han leger sammen på en helt anden måde.

Kommentér på:
kammerat til han kat

Annonce