{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sætte hun katte sammen.
  • #1   17. jan 2009 det komme meget an på om det er voksne katte eller killinger.....

    voksne kattes sammeføring kan du læse om her
    (link fjernet)

    killinger volder som regel ikke de store problemer, med mindre man har en sur gammel heks der ikke gider lege....i så fald vil jeg da anbefale dig at anskaffe 2 killinger, så de kan lege sammen og lade den voksne kat i fred....


  • #2   18. jan 2009 jeg har sat 2 killinger sammen med min 2 årig gamle kat.. der gik 2 uger før hun sådan nogenlunde ville aceptere dem...

    det vi gjorde var, at de var sammen i dag og aften timerne og når vi gik i seng tog vi enten de små eller den store kat med ind i seng så de var adskilt, så de ikk kom op og toppes eller noget

    den dag i dag er der nogle dage hvor de ikk kan enes, men ellers kan de godt...


  • #3   18. jan 2009 tænk på når du adskilder dem, så er det en ny sammenføring gang på gang, så er det klart det tager meget længere tid at få "flokken" til at fungere.

  • #4   1. feb 2009 det var osse kun den første uge at vi gjorde det på den måde... for vi ville ikk have at hun gik amok på dem, mens vi sov

Kommentér på:
sætte hun katte sammen.

Annonce