{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

norsk skovkat {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har en norsk skovkat der er 14 måneder gammel som har gået inde i sine første 9-10 måneder inden jeg fik den den tid jeg har haft den har den så brugt kattelemmen og gået ude når den vil men jeg skal desværre være væk på arbejde i 5 uger og så er det så spørgsmålet er kan jeg tage kattebakken frem igen og låse kattelemmen kan den så passe sig selv i 5 uger der vil selvfølgelig blive set til den jævnlig af mine forældre som fodder kattebakke osv...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  norsk skovkat
  • #1   8. feb 2009 Jeg ville låse kattelemmen og holde katten inde i de 5 uger - og så sørge for at den bliver tilset dagligt (det kræver dyreværnsloven) smiley

    Det vil også gøre det nemmere for dine forældre at se til katten og sikre sig at den har det godt. Er den udegående, kan den jo være "på tur", når de er der, og dermed kan der gå for lang tid før evt. sygdom/skader opdages.


  • #2   9. feb 2009 Ifølge Dyrenes Beskyttelse, er det bedst at lade katten gøre som den plejer i den tid du er væk dvs rende inde og ude....hvis du ikke kan få folk til at komme og se til den rimelig ofte vil jeg synes, at du skal kontakte en kattepension.....

    Link til kattepension fra Dyrenes Beskyttelse :

    (link fjernet)


Kommentér på:
norsk skovkat

Annonce