{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

"Hjælp" til meget nysgerrig killing?:) {{forumTopicSubject}}

Hej katteelskere smiley

Jeg skriver, da jeg er den heldige ejer af en aktiv og nysgerrig 4 md gammel killing. Hun er min første kat og jeg har haft hende hjemme i en lille måneds tid. Dog har jeg et dilemma, da hun er indekat: hun vil gerne med ud af vores hoveddør. Kan man gøre noget?

Vi bor på 1. sal, så pt. løber hun ud i opgangen, når hun ser sit snit til det. Dog er jeg bange for, at hun ved et uheld en dag skulle nå helt ned til opgangens hoveddør, imens den er åben...

"Bonusinfo": Jeg er meget hjemme sammen med hende, da jeg lige er blevet færdiguddannet og søger job. Vores 60 kvm lejlighed er indrettet med mange kradsemuligheder, huler og legetøj. Der er mad og vand hele døgnet og hun virker glad for at bo hos kæresten og jeg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Hjælp" til meget nysgerrig killing?:)
  • #2   15. mar 2009 Giv hende en legekammerat - en killing. Hun keder sig måske

  • #3   15. mar 2009 Jeg vil også anbefale en jævnaldrende killing som putte- og legekammerat. Godt nok er du meget hjemme nu, men når du får job, så bliver det mange timer for en livlig og social killing at være alene.

  • #4   15. mar 2009 For mig hjalp det meget at få en killing mere. Hoveddøren var ligepludselig ikke så interessant endda når jeg kom hjem fra arbejde. Før i tiden ville silja prøve sit snit til at smutte ud. De er der stadig når jeg kommer hjem men det er ikke den store kamp for at få dem til at bakke så jeg kan komme ind. Altandøren er dog interessant, men lige nu er det kun silja som kommer derud i snor indtil jeg kan få sat et net op så både de og jeg kan nyde foråret/sommeren

  • #5   16. mar 2009 Nå ja, det var det med døren. Min hoveddør er yderdør (uden opgang), så jeg skal passe meget på, når jeg lukker mig ind. Nogle gange er det nødvendigt at lade taske og rygsæk stå udenfor i første omgang, for at en lille mis ikke skal møve sig ud.
    Ingen problemer når jeg skal gå. Så snart kattene ved, at jeg skal til at gå, så går de i seng.


  • #7   17. mar 2009 Tak for jeres tanker, råd og vejledninger. Jeg har fået noget at tænke over.
    Må vist snakke med kæresten. Jeg vil starte med at vise ham dette emneindlæg smiley

    Vh. Mette


Kommentér på:
"Hjælp" til meget nysgerrig killing?:)

Annonce