{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Rigtigt eller forkert ? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået sådan en vane med, at give mine killinger Laban & hans bror Bølle noget 'mad' om natten for at de måske kan tage lidt på da jeg synes de er tynde .. alså Laban vil jo ikke spise kattemad så han får lidt mere pålæg + leverpostej, og bølle får også pålæg og dåsemad ..

- så kommer mit spørgsmål, er det rigtigt eller forkert?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtigt eller forkert ?
  • #1   8. jul 2009 Katte skal ikke have menneskemad. Hvis de ikke vil have tørfoder, så prøv med råt kød eller god kvalitet vådfoder/dåsemad.
    Hvor gamle er de? Hvor meget vejer de?


  • #2   8. jul 2009 Hvad med at give dem noget killingefoder? det indeholder mere fedt.
    I stedet for pålæg (der er for meget salt i), så giv dem noget kogt fersk fisk og kød.

    Hvad er det for noget kattemad Laban ikke vil spise? Jeg er sikker på at der nok skal være et eller andet kattemad han kan lide. Du kan få gratis foderprøver hos dyrlægen.

    hvis de er meget tynde og ellers spiser godt, så kan de måske have orm... ?


  • #4   8. jul 2009 Min hankat blir meget tynd her om sommeren hvor han aldrig er hjemme (Og han er kasteret), han kommer hjem hver 2. dag for at spise, og der plejer jeg at give ham lidt kaffefløde, bare så jeg er sikker på han får lidt ekstra næring...

  • #5   8. jul 2009 MB: tror du har linket i den forkerte tråd!! smiley

  • #6   8. jul 2009 der er noget i har misforstået! de har adgang til mad 24/7, men gir dem noget ekstra om natten for de måske kan tage lidt på .. !?

    tak for rådene, vi har prøvet meget forskelligt mad, de har killinge foder + anm. foder forskelliget dåsefoder, men laban vil stadig ikke spise det?


Kommentér på:
Rigtigt eller forkert ?

Annonce