{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Update på så kom den dag vi alle gruer {{forumTopicSubject}}

Som jeg fortalte tidl. så sad jeg for noget tid siden og så på min gamle Mille mis som er fra 1989, og hun var temmelig slidt og syg at se på, og ville ikke indtage væske eller føde, så jeg havde indstillet mig på at gå den meget triste gang og sige farvel til min skønne gamle trofaste ven.

Jeg satte mig om aftenen på gulvet ved siden af hende for ligesom at mærke efter om det nu var det hun ville ( ja jeg er alternativ behandler så lidt spooky har man lov at være i sådan en stund. ) Det var så ikke det jeg fik fra hende, så jeg gik igang med at give hende væske hver anden time, og tilbyde hende AD godt most med væske i en engangs sprøjte, det gjorde jeg så i 2 dage, og på anden dagen om natten begyndte hun så at vende, og jeg gik i seng, for at få et par timers søvn.

Da jeg stod op, stod hun klar og frisk som min gamle Mille plejer at være, og bad om at få mogenmad. Om det er en stakket frist det vil tiden så vise, men hun er her endnu, og som dagene går bliver hun mere og mere sig selv, og tager godt på, er madglad igen, og føljer mig hvor end jeg går hen.

Jeg er glad for at have min gamle Mille tilbage, og det kan godt være jeg kun får et par uger mere sammen med hende, men så længe hun har det godt og er frisk, så fortjener hun at blive her sammen med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på så kom den dag vi alle gruer
  • #2   10. feb 2010 Hvor er det dejligt at høre.
    Jeg har selv været gennem møllen nogle gange gennem årene, det er SÅ svært. Jeg har bla haft en dejlig gammel skovkatte-pige, som var ved at være for gammel, men som ind i mellem kvikkede op og var den gode gamle.

    Da vi så kunne se, at nu var det ved at være tiden, valgte hun selv. En dag jeg kom hjem fra job kom min mand mig i møde med hende på armen. Jeg gik en lille tur med hende i haven, hun blev ved med at sætte sig og det var lidt for koldt (syntes jeg). Hun ville ikke med ind, så vi gik lidt mere rundt og kiggede og så ville hun pludselig gerne med ind. Da vi var kommet ind lagde hun sig stille og roligt ned på sit tæppe og døde. Hun blev 19½ år præcist. Jeg havde ellers bestilt tid hos dyrlægen til dagen efter.....

    Jeg synes det var en god og værdig død hun fik.

    Håber du får mange gode timer med din dejlige gamle pige
    Pia


Kommentér på:
Update på så kom den dag vi alle gruer

Annonce