{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte foder
  • #1   2. okt 2010 Mine elsker det og jeg er super tilfreds. Højt indhold af kød og super kundeservice smiley

  • #2   2. okt 2010 Mine er osse tilfredse med det pånær det med fisk. Men de kan nu ikke lide nogen produkter med indhold/smag af fisk. Olivers er et godt foder og hører under gruppen kvalitetsfoder, med mindre man vælger noget der er helt uden korn.

  • #3   7. okt 2010 Hvor meget giver i dem? Jeg har 2 hankatte og er i tvivl om hvor meget de skal have, da jeg har fået afvide at de godt kan tage en del på af det.

  • #4   7. okt 2010 Mine har altid mad i skålene. Du skal altid huske på at de doseringer der står på alle mærker er vejledende.
    Mange gange når man skifter foder, kan kattene spise mere end de plejer, men når det ikke er "nyt" længere falder mængden som regel til det "normale"


  • #5   7. okt 2010 De har også hele tiden mad i skålen nu, Men har fået afvide at det ikke er sundt for dem. Og at de så kan blive for tykke.

    Men er det bedst at fortsætte som før? Har lige købt 4 kg oliver's, så er lidt spændt på hvad de siger til det.


Kommentér på:
Katte foder

Annonce