{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte foder
  • #1   25. feb 2008 Sikke noget at beskylde din veninde for - jeg tror sørme der er mange, der fodrer deres katte med samme foder og at kattene lever udmærkede på dette. Ellers blev der nok ikke solgt så meget.

  • #2   25. feb 2008 min bjarne vil osse kun ha kittekat. men han har dog altid det dyre og ellers så fine kattefoder til rådighed da bente engang imellem gerne vil ha det dyre smiley mine katte er sunde og raske. selvom de hoved sageligt kun spiser kittekat. så jeg mener ikke hun er en dårlig katteejer(:

  • #3   25. feb 2008 http://www.dmm.dk/taurin.php
    her et link om taurin i foder. andre ting spiller også en rolle. om det er dyrt/billigt er underordnet. bare foderet er korrekt sammensat. tvivler på at kit-kat er, men vil ikke kalde vedkommende dårlig katteejer. alle kan blive klogere når det gælder ens husdyr.


  • #4   25. feb 2008 nej det mener jeg jo heller ikke for vi fodre også selv med kit kat til Aiton.. hun vil heller ikke spise andet

  • #5   25. feb 2008 jeg mener man skal se på kattens mave/afføring der kan man jo ane om det er så maven er iorden, jeg fodre slev min kat med royal canin det er der jo også nogle der siger er dårligt men jeg har fundet ud af at ligeså mange du spørger ligeså mange svar får man

  • #6   25. feb 2008 Jeg mener ikke at kit-kat gør skade på din venindes kat. Min gamle kat levede af det, dog havde hun også tørfoder, og hun fejlede intet. Men som Linda- skriver her de bedst af noget foder til deres behov


  • #7   25. feb 2008 ville ikke anvende det da det øger risikoen for urinvejssten pga det for høje magnesium indhold,samme gælder alt andet man kan købe i supermarkedet.

  • #8   25. feb 2008 Ja, i gamle dage var der ikke noget der hed kattemad, der fik de rester fra middagsbordet og en rugbrød med leverpostej...... man har så med teknologien og tiden fundet ud af at det ernæringsmæssigt ikke er korrekt.
    jeg keder da stadig katte der lever af det som kattene fik i gamle dage, og de ser nu ikke ud til at lide nød, mine får det dog ikke, da jeg har racekatte som har bedst af et bestemt fodersammensætning, så jeg giver 4 forskellige slags RC, mine hunskatte, eller nogle af dem, er godt i stand, men stadig ikke fede.
    Kitekat kan jeg godt finde på at købe som guf ( dem i portionsposer) og jeg tror ikke jeg skader mine katte på nogen måde


  • #9   25. feb 2008 Jeg købte for nylig en lille pose whiskas junior tørfoder som slik til mine. Den er stadig næsten fuld, for aldrig har jeg tørret så meget katteopkast op, som jeg gjorde efter den omgang smiley

    Hvis jeg skal spare (pengemæssigt) på vådfoder, vil jeg hellere koge lidt kylling eller fisk eller stege lidt lever. Man kan få 500 gr. kyllingelever for ca. 13 kroner - det holder i flere dage til mine 3 smiley Eller 3 poser kyllingelår for en halvtredser - der er altså også meget mad i dem, når de bliver pillet smiley


  • #10   15. jun 2008 hej ville bare lige tilføje da jeg var ved dyrelægen med mine to katte spurgte jeg mht kit kat vådfoder om det kunne bruges og han sagde at våd foderet ikke var til nogen skade,kun lav pris tørfoderet var et problem. fortsat god aften=)

Kommentér på:
katte foder

Annonce