{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.088 visninger | Oprettet:

Min kat halter {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har en hunkat på omkring 1 år, Malou. For nogle uger siden begyndte hun at halte, min mor som er sygeplejerske undersøgte hende, men hun reagerede ikke på at man rørte ved hende, pressede nogen steder på hende osv smiley Hun legede som hun plejer, og kom endda ind med en bette mus smiley Jeg besluttede at give det nogle dage, da hun virkede helt frisk, og det gik i sig selv igen smiley

Nu er hun dog begyndt at halte igen igår, og det virker som om at hendes forben er "kortere" end hendes bagben, hun bukker nærmest forover når hun går. Men hun virker ikke til at have vildt ondt, for hun vil gerne lege, jagte vores kanin, spiser normalt osv. Men nu er jeg altså lidt bekymret for hende.

Hun er en kat der ikke er vild med fremmede, meget forsigtig og bliver let nervøs, så jeg har udskudt turen til dyrelægen lidt, da jeg ikke vil stresse hende, men jeg kan godt se at det snart er nødvendigt. Har så ondt af hende, hun ser rigtig ynkelig ud når hun går, selvom hun ikke klager sig og opfører sig helt normalt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat halter
Kommentér på:
Min kat halter

Annonce