{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Fra indekat til udekat {{forumTopicSubject}}


Hej Alllsammen.

Jeg har brug for jeres hjælp.

Shiva har boet hos os i snart 3 1/2 månede.

Hun har før gået ude i en kortere periode. Da hun ikke boede hos mig.

Nu er tiden kommet hvor jeg synes hun skal have lov at gå ud igen. Vi bor i stuen, tæt på grønne områder og her er masser af katte der går ude.

Hvordan gør jeg det bedst?

Skal jeg sprede noget af hendes kattegrus ud udenfor? og skal det kun lige være ved vores vindue? Hvor længe skal jeg vente med at lukke hende ud? SKal jeg sprede grus et par dage eller kan jeg bare lukke hende ud.

Håber i har nogle gode råd så min missepige kan komme ud på opdagelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra indekat til udekat
  • #2   25. jun 2011
    Hun er sterilliseret, vaccineret og øremærket.
    Jeg bor ude ved emdrup så det er ikke så slemt med trafikken osv her. Men forstår godt hvad du mener.


  • #3   25. jun 2011 det er at stille for store krav til katten at forvente den kan omgåes biler fremmede mennesker og dyr samt vurdere hvad der evt ellers er farligt for den.. en indhegning eller sele/line løser dette problem.

  • #4   25. jun 2011 Jeg ville slet ikke lukke den ud.

  • #5   25. jun 2011 Jeg tor mine med ud i haven flere gange i sele og ud til vejen og andre steder. Da de var trykke ved det hele gik vi sammen ud uden sele og det har fungeret rigtig fint for os. Nu bor vi også ude på bøh landet og der er ikke nogen der gør dem noget eller andet.
    Min ældste kat var indekat til vi flyttede herud, syntes der var for meget trafik mm hvor vi boede før


Kommentér på:
Fra indekat til udekat

Annonce