{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Casper F
Casper F
Tilmeldt:
26. jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

En kedelig og sørgelig historie.. {{forumTopicSubject}}

Ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, nok mest for at minde folk om at tænke sig godt om inden man giver sin kat væk til andre hvis man nu skal af med den og nok også for at komme af med det her som jeg virkelig godt kunne være for uden..

Jeg stod i den kedelige situation at min kæreste og jeg skulle af med vores kat da hun gerne ville være udekat og vi ikke havde muligheden for at lade hende løbe ude..

Vi slog så en annonce op her inde og efter lang tid var der endelig nogen der reagerede.. Jeg snakkede med hende lidt frem og tilbage og så hun også havde andre katte plus hun havde planer om at flytte til et landsted hvor der ville blive rigtig meget plads til Mille som vores kat hed..

Vi fik afleveret Mille til den nye ejer og havde en blanket med hvor hun bare skulle skrive sine informationer ned og sende denne blanket for at overtage Mille i katteregisteret.
Hun sagde samtidig at vi skulle være velkommen til at skrive hvis vi ville vide hvordan det gik med Mille.

Efter lidt tid valgte jeg så at skrive til hende men fik intet svar, kan se at brugeren har været online dog uden at læse den post jeg havde sendt hende.

Nu her en måned efter jeg skrev første brev er jeg blevet ringet op af et internat der har fået Mille indleveret, de havde dog dårlige nyheder da hun desværre var stærkt underernæret og oven i det havde fået nyre svigt og lægerne anbefalede at hun kunne få fred.. Det er jeg så gået med til da jeg bare ikke kan få fat på hende der har overtaget katten og som så ikke har givet at tage sig den ulejlighed at sende blanketten af sted..

Jeg ved godt at vi måske selv har begået nogle fodfejl f.eks. ved ikke at tjekke op på om de havde overtaget Mille i registeret, men jeg var ærlig talt i den tro at de nye ejere ville være 100 % engageret i den kat de selv ville have og min holdning var også at jeg under ingen omstændigheder ville lave en annonce på DBA eller lign.

Hele denne historie har bare gjort så ondt på mig da Mille virkelig var vores øjesten og det virkelig var i mod vores vilje at vi gik af med hende, men vi ville hende det bedste og det vidste vi var at finde et sted hvor hun kunne komme ud og lege.. Kan ikke lade være med at side med dårlig samvittighed og egentlig også skyldfølelse over at have udsat hende for alt det hun nu blev udsat for..

Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En kedelig og sørgelig historie..
Kommentér på:
En kedelig og sørgelig historie..

Annonce