{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Når katten snakker {{forumTopicSubject}}

min kat snakker som et vandfald uden lige nogle gange og hvor jeg dog bare ville ønske man kunne forstå hvad han siger.... Det lyder virkelig også som om han bare brokker sig helt gevaldigt nogle gange smiley ville gøre det lettere hvis man bare nooooogenlunde kunne vide hvad lydene betød fx om det var glad snakken eller ked-af-snakken .... Kan man det egentlug ?! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten snakker
  • #1   16. aug 2011 Tror man skal være kat for at få den dybere mening, men vil da mene at hvis man ligger sig i selen vil man opdage at nogen lyde kun er der i bestemte situationer.
    Min kiskat har et langt dybt mjav som kun kommer når han trænger til en seriøs omgang nusning, nogen sjove små grynt når han er i lege humør og ellers bare en lang række af små og store mjav som jeg ikke har den mindste idé om hvad han vil med men der er tydeligt et budskab i dem


  • #2   16. aug 2011 Det bare med at finde dem smiley Gismo siger nogle gange nogle lyde når han bare ikk lige ved hvad han skal gøre af sig selv haha smiley om man skal hoppe op i vinduet eller ligge sig på stolen hah

  • #3   16. aug 2011 Huha det er også en stor beslutning *g*

  • #4   16. aug 2011 Hvis man holder øje med deres krops sprog når de snakker kan det også give et fingerpeg om hvad de vil, men mon ikke de også bare sludre lidt engang i mellem for hyggens skyld:)

  • #5   16. aug 2011 Tænker også lidt de snakker for at snakke, og hellig birma snakker normalt ret ofte har jeg hørt smiley min gør ihvertfald... Men syntes stadig det kan være svært at tyde smiley

  • #6   17. aug 2011 det jeg ked af at høre.... det aldrig sjovt at miste sine dyr smiley

Kommentér på:
Når katten snakker

Annonce