{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Nu flytter han ind! {{forumTopicSubject}}

For 11dage siden skrev jeg dette indlæg: http://kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=92096

Jeg fik en masse forskellige inputs og de har hjulpet mig rigtig meget, så det vil jeg gerne sige tak for!

Jeg har gået og spekuleret rigtig meget, og overvejet det hele fra ende til anden - og tilbage igen... Og nu er beslutningen truffet!

Fat Louie aka Lynet McQueen flytter ind hos mig snarest muligt!
Til at starte med kommer han på prøve - mens der krydses fingre for at han kommer til at trives her hos mig! Min kammerat (som jeg overtager Louie fra) har været så fantastisk sød at give mig alt med til den store sum af 0kr! Så jeg får et lille kradsetræ, kattebakke, kattegrus (som jeg nok vil forsøge at skifte ud med træpiller - igen tak for de mange gode råd), foder, foder- og vandskåle og en ormekur som han også har smiley

Det eneste jeg lige går og venter på er en sød lille huleagtig transporttaske og dette fantastiske kradsetræ (igen tak for hjælpen folkens) http://www.cen-maine-coon.dk/3618556 Modellen: TKR005

Derudover så skal det store fjernsyn lige smides hjem til mine forældre så der lige netop kan blive plads til luksus-kradsetræet smiley

Så nu er det næsten bare at gå og vente og finde en passende dag at hente den lille fyr! Håber jeg kan nå det i næste uge, da jeg har 4 hele fridage til at byde ham velkommen til Århus smiley

Igen - tusind tak folkens! Jeres hjælp har været uvurderlig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu flytter han ind!
  • #1   8. sep 2011 Tusind tak smiley Jeg er bare så glad og kan slet ikke vente... Det kan vel sammenlignes med den følelse man havde i kroppen hele december måned dengang man var barn! smiley

    Skal nok skynde mig at oprette ham herinde når han ankommer så I kan få ham at se smiley


  • #2   8. sep 2011 Tillykke med ham smiley Lyder til at han får det dejligt..

  • #3   8. sep 2011 Hehe jah ventetid er det værste!
    Jeg ventede 1 måned på at killingerne blev født, og så endnu 13 uger på at hente vidunderet! Ej ej ej.. Talte ned HVER dag. :-))

    Tillykke, og ja opret ham gerne og skriv lidt om hvordan det går :-))


  • #4   8. sep 2011 Ham her er heldigvis semi-voksen og helt klar til at flytte hjemmefra smiley Min kammerat var allerede ved at snakke om nu på søndag, men der er status på jobbet, så det må jeg hellere få ordnet (penge penge penge) smiley Dem får jeg brug for når jeg bestiller det kæmpestore kradsetræ smiley

  • #5   8. sep 2011 Ja jeg ville også bedst kunne lide at få ham hjem hvor man har et par dage til at være der 100 % for den så man lige er sikker på den har fundet sig lidt til rette og ved hvor toilettet og vand/madskål er osv :-))

  • #6   8. sep 2011 Lige præcis - tror vi starter ude på badeværelset efter køreturen... Og så tager vi resten af lejligheden lidt efter lidt smiley

  • #7   8. sep 2011 Så vidt jeg husker var din lejlighed 40-50 kvm? deromkring.. Det behøver du altså ikke tage rum for rum.. Det er mere hvis det er et helt hus med 1. sal og mange mange rum og sådan har jeg hørt mange erklære.

    Vi gjorde det her:
    Vores transportkasse står en bestemt sted i gangen og så stillede vi ham der og åbnede så han selv kunne komme ud. Han kom ud efter 10 sekunder max og gik lidt rundt og snuste. Så gemte han sig inde under sengen og efter et par timer ku vi få ham ud med legepind :-))
    Hans skidehus stod på badeværelset - den viste vi ham næsten lige med det samme, og det samme med mad/vand skålene der stod i køkkenet/stuen, og vi viste ham hans lækre hængekøje i hans kradsetræ. Og så ku han selv tage den derfra :-)) Han gik og kaldte lidt hele natten, men dagen efter var der intet, og han opførte sig som om han havde boet der i flere måneder. :-))
    Vores lejlighed er næsten godt 56 kvm.



  • #8   9. sep 2011 Tillykke med beslutningen, Gitte smiley

    Jeg glæder mig til at se vidunderet smiley


  • #9   9. sep 2011 Tillykke med ham. han har næsten samme navn som vores 12 uger gamle killing. Vi har to og den ene hedder McQueen.

    Vi valgte at købe et billigt og lille tæppe som jeg afleverede hos dem i deres første hjem 2 uger inden vi skulle hente dem. At de så var skide-ligeglade med det da de så kom hjem til os er anden snak. men det trick kan man benytte. Vi stilte en skål foder ved transportkassen. Vi valgte at have det hele samlet, kattetræ (som osse er et stort luksustræ, der lavede et stort hul i budgettet), sågar kattebakken (blev hurtigt flyttet igen) blev stilt der sammen med transportkassen. Så kunne de nemt finde det hele. Vi åbnede osse bare transportkassen og lod dem så selv bestemme farten. de kom ud med det samme og gik direkte i madskålen.


  • #10   9. sep 2011 Og nåh ja, jeg havde 2 ugers ferie der. det er altså en god ting... nogle dage fri.

  • #11   10. sep 2011 Tusind tak for de gode "første-dag-i-det-nye-hjem"-råd!! Vil helt klart have dem i baghovedet når han ankommer!

    Håber virkelig at det kan arrangeres således, at han kan komme med herned allerede på torsdag, for jeg kan snart ikke vente mere - og så er det meget atypisk at jeg absolut intet skal i 4 hele dage smiley De er perfekte til at byde ham velkommen!!

    smiley


Kommentér på:
Nu flytter han ind!

Annonce