{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.794 visninger | Oprettet:

Min kat piver - HVORFOR?! :'( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har søgt lidt i andre tråde herinde, men kan ikke finde en tråd der passer helt på mit problem, så ny prøver jeg.
Håber virkelig I kan hjælpe mig.
Jeg har to indekatte på 1½ år. Problemet er at den ene kat er begyndt at gå og pive. Han sidder som regel i vores gang hvor vores dør er. Når vi så rejser os for at se hvad han laver kommer han løbende hen til madskålen - hvor der altid er mad i. De kommer begge fra en gård, hvor de har været ude måske 1-2 gange og det er først nu han er begyndt at pive. Vi har haft dem i et år.
Vi aktiverer dem så godt vi kan med mus, papkasser, aktiveringsboard til foder, bolde osv osv. Han kan godt selv lege med mus en gang imellem, men ellers er det næsten altid os der skal sætte en leg igang. Det er som om vi ikke rigtig kan køre ham træt .
Vi kan ikke rigtig finde ud af om han sidder ved døren og piver fordi han vil ud? Han virker ikke synderligt interesseret i udelivet gennem vinduet, og ude foran vores dør er der bare en gang, da vi bor i lejlighed.

Vores problem er altså, at vi ikke ved hvorfor han piver, og vi har svært ved at gøre ham træt med leg. Please hjælp så jeg kan gøre min kat glad!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat piver - HVORFOR?! :'(
Kommentér på:
Min kat piver - HVORFOR?! :'(

Annonce