{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det okay?
  • #1   19. mar 2007 Jeg behøver ikke engang at læse linket, for at svare om det er okay at mishandle dyr!

    <b>NEJ!</b> Det er bestemt ikke okay! Kun i syge folk´s hjerner!


    Potedask.


  • #2   19. mar 2007 Selvfølgelig er dyremishandling ikke okay......

  • #3   20. mar 2007 FUCK, Det er så Fucking Synd Det Er , De DRæber Dem Ikke Engang Før De Skælre Dem Op. For At Sige Det Lyder Det Nok Lidt Overdrevet Men, Dyr Er Levene Lige Som Mennsesker Og Det De Gør Med Dyrene Er Simpelthen Ik Iorden Det Skulle Prøve Det slev Skulle De, Dyr Er Somsakt Levene Og De Skal Have Det Dejligt Lige Som Mennesker Og Andre Dyr, Og Ja Nu SKrev Jeg Dræbe, Ik Dræbe Lige Som Dem I Linket Gør Enden Skydes Med En Eller Anden BEdøvelses Pil Og SÅ Dør De Eller Noget Andet , For At Sige Det Skal Sådan Nogen Vaksebjørne Dimser Agtige Nogen Som De Var.. Skal Slet ikk Slagtes De Skal Leve I NAturen Som De Har Lyst .. Det Er Så Ufatligt At Dem Der Hader Du Ik Bare Kan Holde Sig Fra Dyr I Stedet For At Pinde Dem.. Inde På Hunde Galleri Har Vi Også Noget Med Nogen Der Har Pindt Slæde Hunde, Og Som Jeg Skrev Der Inde Skal Alle Dyr Have NÆSTEN lige SOm Menesker. Det Kan Godt Være Der Er Nogen Der Syns Det Er Komplet Onsvagt Det Jeg Har Skrevte Men det Er Min Mening ?

    DET SKAL STOPPES NU, Self Han Vi Jo Ik Gøre Så Meget Ved Det Men Politiret Og Dyrenes Beskyttelse Skal, Satme Snart Til At Ruppe Neglene , Self Gør De Nok Alt Hvad De Kan Og Det Er Også Utrolig Dejligt Men Det Her Det Skal Sq Stoppes Det Er Noget Levene Der Bor Her På Jorden Som SKal Have Det Godt
    ( Unskyld Stavefejl )

    Pottekram Astrid (:


  • #4   20. mar 2007 Det er en mårhund, og de findes også herhjemme.

    http://www.biopix.dk/Species.asp?Language=da&Searchtext=Nyctereutes%20procyonoides&Category=Pattedyr


    Potedask.


  • #5   7. apr 2007 Tjah .. jeg kan ikke sige så meget andet * DK Azizam - har killinger * (hehe) skrev..
    Jeg har ikke læst debatten om dyremishandling er okay,og jeg kan allerede svare at det er det bestemt ikke!
    Jeg ved ikke noget værrer end når at man mishandler dyr.
    Det er forfærdeligt hvad nogle kan finde på at gøre mod dyr!
    Så jeg syntes bestemt IKKE at det er okay!


  • #6   7. apr 2007 Hov forresten .. jeg har også lige noget jeg skal skrive..
    Hvad syntes i om dette her:
    Friis & Co sælger kanin ørevarmere og andre ting som er fra kaniner der er blevet pelset LEVENDE !

    Det er i hvert fald hvad jeg kalder dyremishandling !



  • #7   11. apr 2007 Cammilla L : At Nogen Kan Gøre Det Er Så Ufatligt, Ja Det Er Iværtigfald Dyre Mishandling. Men Det Med De Der Vaske Bjørne Er Sq Os DYREMISHANDLIN, Puha, Kram Astrid (:

  • #8   11. apr 2007 Det er ikke vaskebjørne, Astrid.

    Det er mårhunde, som jeg også skrev længere oppe.


    Poteklem.


  • #9   11. apr 2007 Britta:
    Jeg forstår heller ikke at man kan få sig selv,til at flå levende dyr,bare pga. at man skal bruge det,så man kan gå med et spicelt mærke..Jeg kunne forstå at man gjorde det,hvis kanin var blevet dræbt,naturligt,eller hvis den var alvorlig syg,og man så aflivede den.Men at flå et levende dyr,jeg syntes ærlig talt at nogle folk,er begyndt at stramme den lidt.

    Astrid:
    Ja..Det er dyremishandling,og det er forfærdeligt,at man kan finde på sådan noget,bare så folk kan gå med et spicelt mærke tøj.


Kommentér på:
Er det okay?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce