{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vejer din ragdoll?
  • #1   18. aug 2008 Uha, nu er det et stykke tid siden min dreng blev vejet....

    Men sidste gang han blev det, var han omkring 8 måneder og der vejede han næsten 4,5 kilo.

    Nu er han 13 måneder og vil tro han enten er på de 5 eller snart kommer det. han er på ingen måder tyk, han er bare stor smiley


  • #2   18. aug 2008 Tulle er 18 uger nu og vejer 2.1kg

    Cash vejede som 4års 9.7-10.3 og hans dyrlæge roste ham altid for at være i perfekt stand smiley


  • #3   18. aug 2008 Lux er lige blevet et år og vejede 6,3 kg. men dyrlægen har sat ham på skrump til at smide godt et kg

  • #4   19. aug 2008 Der er jo forskel på han og hunkattes vægt....

    Min Ragdoll pige som lige har født er jo temmelig tynd og afpillet mén skal som nok komme efter det, og ja hendes afløser er fundet til mit katteri...
    Dk Vandoll Chantelle Rag g....
    Inden hun blev parret vejede hun 3,7 kg og hun er BESTEMT ikke en stor hunkat... så det variere meget om hvor stor katten er...


  • #5   19. aug 2008 Har lige vejet Frederik og han vejer præcis 5,5 kilo

  • #6   20. aug 2008
    Jeg har lige vejet Eddie og han vejer 3.3 kg og er 21 uger..

    Er det så meget normalt eller tror i han bliver stor?

    (Min perser dreng på 10 år vejer også 3.3 kg smiley )


  • #7   5. okt 2008 Min ragdoll pige vejer kun 3 kg, og hun bliver 1 år her i oktober... Hun virker frisk og sund, men synes hun vejer for lidt af en ragdoll at være. Vi har næsten lige fået en alm. huskat, den vejer allerede 3,6 kg og den er 6 måneder...så hun er en lille pjevs.

  • Anne V
    Anne V Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 19
    #8   12. jan 2009 Charlie er 8 måneder, kastrat og vejer 5.5 kg.. Har slet ikke nogen anelse om hvor stor han bliver når han er udvokset.. Nogen der kan give et gæt på det??

  • #9   13. jan 2009 Hej.

    Darling 6½ år vejer lidt over 3 kg,men er jo en lille, fin prinsesse!

    Zephyros, knap 4 år vejer 4.8 kg.

    Zerachiel 1½ år 4.5 kg.

    Zolomon 5½ mdr. 3.1 kg.

    Bløde potedask fra Dolly.


  • #10   6. feb 2009 Fik lige mine vejet i sidste uge, de er begge fra april.
    Tulle fører skarpt med 4.7kg (men hun er altså også lidt kastrat-buttet)
    Jack ligger på 3.9kg og er stadig en lille anelse for mager.


  • #11   13. feb 2009 Mne vejer heller ik det store - desværre.

    Synd man ik avler på temperament og størrelse.

    Raggien er den største tamkat...host host, og temp er helt unikt - host host *S*

    Ingen af mine er særligt store, men temperamentet, DET har de *S*


  • #12   13. feb 2009 Savner en hankat på 10 - 12 kg eller en hunkat over de 4 kg....fertil uden fedt *S*

  • #13   14. feb 2009 Har da et ungdyr på 6½ mdr som vejer over 3 kg.... så vi kommer deropaf snart....
    og en på 7½ mdr. på 4 kg.... og det er et stykke tid siden jeg vejede dem!!!


  • #14   15. feb 2009 Hej.

    Har lige vejet min 6½ mdr. gamle Zolomon 3572 g var hans vægt!

    Bløde potedask fra Dolly.


  • #15   15. feb 2009 Et er hvad de små pus vejer som små, men de når jo aldrig op på den vægt de burde....

    Jeg solgte da en hankat til avl på 12 uger, der vejede 2.5 kg, Ik fed, og han blev aldrg særlig stor. Så store killinger er absolut ik lig store avlskattte - desværre

    Så temperament og størrelse skal vi gøre noget ved, ellers er vi bare fejlfarvede Birmaer *S*


  • #16   15. feb 2009 Anne: så skaf dig noget ordentligt avlsmateriale!!!!!
    jeg har ingen problemer med mit seneste kuld så der må du tale for dig selv!!!


  • #17   15. feb 2009 Christa

    Hvor kom det fra?

    Jeg har ingen problemer på mine kattes vægt eller deres udseende. Jo mine drenge, men mine piger, de er ok *S^

    Men Ragdollen som sådan er for lille, for fokuceret på Birmaen óg mangler temperamentet. Det håber jeg da også du kan se *S*

    Og jeg kan da fornemme, at du har et problem med mit opdræt. Det er OK.. Skriv det her eller via pb. Vi kender ik hinanden *S*


  • #18   15. feb 2009 tjek lige dit sidste indlæg der skriver du du mangler størelse på dine katte!!!!!!!

  • #19   15. feb 2009 Christa

    ??

    Jeg har ingen problemr med mine hunkattelinier. Hankattelinier har jeg ik, så dem kan jeg ik svre for. Har pt 4 piger som alle vejer over 4 kg, 1 over 5 kg.. og det er vel log mærke alle røde piger........

    Og igen.

    Har du et problem med mig eller mine, så skriv det her eller via pb *S*

    Jeg kender dig ik, men kan li dine katte. Kan slet ik forstå dine angreb *S*


  • #20   15. feb 2009 Anne: du modsiger dig selv så lad os stoppe den her!!!
    vi kommer ikke videre!!!


  • #21   15. feb 2009 Christa

    Gider du godt lade være med at snappe af mig? Jeg har aldrig villet andet en godt for racen, du har altid været en sur kælling - ja undskyld - men det har du. Kender dig ik, men du har "noget" på mig. fortæl, fortæll

    Jeg er ik klar over hvor jeg modsiger mig selv - så skriv det. Hvis du kendte mig, så ville jeg ik være en der modsagde sig selv...Bare spørg mine veninder, de har det hårdt nok i forvejen - de ville glæde sig over mine fejltin...hehe og et haha

    Og vis mig så hvor jeg modsiger mig selv


Kommentér på:
Hvad vejer din ragdoll?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce