{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

det der med Kærlighed.. {{forumTopicSubject}}

jeg står lidt ii et dilemma, nu får i lige hele historiien afvide.
der er den her dreng vi kalder ham X, han elsker mig virkelig højt, han har hjulpet mig igemmen alt, han forstår mig bedre end nogle anden og er der altid for mig, jeg kan fortælle ham alt, han vil bogstavligtalt gøre alt for mig. vi har haft lidt kørenden for en månden siden, men lige pludeselig kom han alt for tæt på mig, jeg følte mig fanget på en underlig måde, og ville bare ud. så jeg øddelagde det med at snave sammen med en anden en til vores afgangs fest. han var jo rigtigt ked af det bagefter og det var jeg også. for det var enlig ikke måde jeg ville ha gjort det på DAMN ALKOHOL. nå men han tilgav mig så, og skrev "jeg har betydet for meget til at han kunne være sur på mig over det" jeg syntes selv jeg var en rigtig lille kælling da ham jeg var sammen med var en af X's venner. men når så jeg tænker tanken om, endag er han der ikke for mig, eller en dag er han sammen med en anden, gør mig ufattelig ked af det. jeg tror jeg godt kan lide ham, men hvorfor er det så jeg er de, svingninger så vil jeg / så vil jeg ikke. her til skive festival var mig og X så lidt sammen. og vi har så noget nu, på mange måder følelse det så rigtigt, men så alligevel føler jeg mig lidt fanget. jeg vil gerne indrømme at jeg er noget glad for drenge, og har altid væet lidt af en player men hvorfor føler jeg så som jeg gør jeg forstår mig ikke s:
- er der en forklaring på sådan en opførelse? hvad skal jeg gøre prøve at komme sammen med ham og se hvordan det går eller bare droppe det? i am lost:/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der med Kærlighed..
  • #1   8. jun 2010 Hvad du skal gøre, ved kun du, men jeg kan da skrive hvad jeg har gjort i lignende situationer... Dog modereret lidt da dette jo er et åbent forum smiley

    Kammerater og sex bør kun blandes sammen, hvis man gerne vil af med sin kammerat eller virkelig tror på det er for resten af livet...

    Med det vil jeg sige at jeg tror den "fangethed" du oplever er frygten for forandringen i jeres forhold, mere end det er forelskelsen du mærker.
    Hvis du ikke er smaskhamrende forelsket i ham, må du sige det til ham, for ellers mister du ham også som ven.
    Gør ham opmærksom på at du ikke er forelsket i ham og at du vil være virkelig ked af at miste jeres venskab, men at du altså ikke kan spille komedie for ham. Det er ikke fair.

    Han vil nok trække sig lidt væk en tid, forat slikke sine sår, men hvis i har et godt venskab kan det godt genskabes bagefter, hvis I passer på hinanden.

    Måske kommer jeres tid om en 10-15 år når du er færdig med at flimre rundt (sagt helt kærligt, for jeg kender turen), mæske er du "bare" så heldig at du har verdens bedste kammerat og at det bliver ved sådan...

    Lyv aldrig for dig selv i et forhold... og lyv kun for andre hvis de ikke betyder noget for dig på nogen måde smiley (vil lige understrege at dette er dybt ironisk)


  • #2   9. jun 2010 uha, venner og fysisk kontakt, det er en MEGET dårlig kombination.. !

    -har mistet 2 bedste venner på den bekostning.. man kan meget hurtigt komme til at forveksle følelser, især dem man har men de rigtig tætte venner a det modsatte køn.. men pas på, alt det man har sammen som venner, sætter man på spil når man tager skridtet videre..

    -og det er utroligt svært at gøre op med sig selv, om det er forsøget værd.. og endnu svære at erkende det, hvis det ikke var som man forventede, og ved at man nu mister en ven, fordi at man vil undgå at såre personen, mit råd er at du sætter sig ned, og snakker med ham om det er jeres venskab værd.. ? og om i føler nok for hinanden (ud over venneplan) til at det ikke går ind og ødelægger det i har sammen nu..

    ** Held og lykke med det ..


Kommentér på:
det der med Kærlighed..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce