{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Bivirkninger ved sterilisation {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kan hjælpe med hvad der sker efter en kat er belevt steriliseret??

For både Shiva og Mille har været en tur hos dyrlægen, og synes ikke at Shiva virker normal... De blev hentet kl 16, og hun var helt væk og er stadig døsig, hun bliver kold på ører og poter, og har virkelig svært ved at gå. Mille derimod virker knap så medtaget, og kan gå selv, og spise uden de store problemer... Shiva har stadig ikke spist, og skulle jo faste fra morgenstunden, så jeg er derfor lidt bekymret for hende... (Mille spiser hver 10. minut ca.)

Mille er blevet syet med normale sting, og Shiva med sting der opløser sig selv, og lim ovenpå for at det holder.

Nogle der kan fortælle lidt om det, nu hvor jeg jo aldrig selv har oplevet det...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bivirkninger ved sterilisation
  • #1   22. maj 2006 Mange tak folk!

    Og sarabimor - lige hvad jeg skulle bruge! Via har desværre ikke gulvvarme nogen steder, men hun ligger i sofaen med dun dyne over sig og først nu er hun ikke direkte kold længere... Lå ellers ved hende under dynen i en halv time inden jeg skrev her, i håb om at det hjalp...

    Kigger jo til hende hele tiden for at sikre mig at hun stadig trækker vejret... Det er jo min lille baby! :o)


  • #2   22. maj 2006 Og forresten sarabimor, lukker dem bestemt ikke ud... Det er inde misser :o) Men tak

    Sidder med hende på skødet nu, pakket ind i dun dynen, for det virker bestemt ikke som om hun selv kan holde sig varm...


Kommentér på:
Bivirkninger ved sterilisation

Annonce