{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

hvad børn dog ikke siger... {{forumTopicSubject}}

min søn er lige kommet hen til mig og sagt- mor er det ikke rigtigt at hvis man holder fast på månen så kan man ikke komme ned igen man skal slippe så man kan komme ned igen ikk?---
hmm tænker jeg jo bare hvor filen har han lige det fra hehe...

men den bedste er nu her den anden dag sad der en af de der banan fluer på gulvet og så tager min søn den kvaser den og sprørger om den skal i den sorte eller grønne affalds pose hehe som om det gjorde den store forskel på den lille flue man knap kunne se...
(her i vejle har vi et sorterings sysytem af affald)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad børn dog ikke siger...
  • #1   8. aug 2006 jeg glæder mig os til min datter hun beynder og snakke men indtil viderer nøjes hun bare med at hive alt ud af skabene og spise kattenes mad lækkert ikk...

  • #2   8. aug 2006 Børn er bare så dejlige.. Her i sommerferien da jeg var på arbejde lavede jeg en lille tur for de få børn der var hvor vi tog ud for at spise og hygge.. Så er der en pige som er muslim som jeg selvfølgelig skal sørge for ikke får svinekød.. Så er der en der spørg min hvorfor hun ikke må få svinekød.. Hvor jeg så forklare hende at det er fordi hun er muslim og tror på en anden end Gud.. Så siger den undrende pige til mig: Jeg tror da heller ikke på Gud, jeg tror på Dronning Magrethe..
    Synes bare det var så sødt.. Selvfølgelig gør hun da det, det er da til at forholde sig til.. Det bliver da ikke større end at være Dronning..

    Jeg kan nu mange søde historier fra de kære børn.. De har altid en masse guldkorn de kære små.. ;o)


  • #3   8. aug 2006 hehe jeg havde revet håret af mig selv hvis freya havde gjort det... og uanset hvor træls det de laver er kan man ikke lade være med at tage dem og gi dem et stort kys...

  • #4   8. aug 2006 hehe camilla den var god og jeg tror gerne du får mange sjove historier på dit arbejde...

  • #5   8. aug 2006 Jeg synes nemlig også den var rigtig sød..

    Der var også en dag deroppe i sommerferien hvor de skulle bade fordi det var så varmt.. De badede rigtig længe også bliver ens fingre jo helt opløste og får de der rynker.. Så pludselig kommer en af drengene løbende hen til mig og siger: Camilla, Camilla mine fingre er helt skæve.. :o)


  • #6   8. aug 2006 hehe nå hvor sød...

    jeg er faktisk ked af at jeg ikke har skrevet dem ned marco er kommet med for der har nu været mange i tidernes løb...


  • #7   8. aug 2006 Ja dem skal du skrive i barnets bog, det er sjovt at ha' senere..

  • #8   8. aug 2006 *s*, så kan man kun smile og le indvendig... *s*

    Unger er nu dejlige og ærlige


Kommentér på:
hvad børn dog ikke siger...

Annonce