{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

hvad børn dog siger ggg {{forumTopicSubject}}

syntes nogle gange det er sjovt det børn siger ggg

fx min søn Tobias på 5 mor hvis jeg skal i krig så skal du bare ringe til red barnet ........
eller da han mødte min kæreste f'ørste gang

Lisbeth er du en mand eller en dame ??? hun svare hvad tror du selv ??? tobias : jeg tror du er en mand .. hvad tror du mor ????*GG*

min yngste datter catja 10 år til lisbeth hmmm hvad skal jeg kalde dig ???? jeg kan ikke kalde dig papfar ej heller papmor hmmm hvad så med papmorfar eller papfarmor ???? ggg

har i det ikke som mig at nogle gange er man ved at falde om af grin over de unger ???gggg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad børn dog siger ggg
  • #1   13. jan 2007 heheh :oD jep børn siger nogle sjove ting . og så kan vi stå og lave store øjne og være flade af grin over dem *GGGG*

    har mange små kusiner , og for dææælen det kan være sjovt *Sss*


  • #2   13. jan 2007 Vi var til familie fødselsdag hos min mormor & morfar(Edel & Frede), og 4 ud af deres 5 børn var med + deres børn . så min onkel har sin 'nye' kæreste med (halvt år tror jeg) og hendes 2 drenge på vel 10 & 7. kan ikke lige huske hvad de hedder smiley

    så sidder vi alle og spiser , og pludselig spørger den mindste dreng: Er der egentligt nogen her der kender Edel & Frede??? (de har været med til sådan noget familie noget før) hahah , først blev der lidt stille om bordet og alle kiggede på ham . min onkel spørger hvad han mener.''Jo altså , er der nogen her der kender dem?? sådan familie-kende??''

    folk kunne simpel hen ikke lade være med at grine , og det kunne han altså ikke forstå ?


  • #3   14. jan 2007 Jeg arbejder i en børnehave, og tro mig,d er er uendelig mange gode kommentarer som man kan grine over i laang tid, og finde frem igen og igen... :o)

Kommentér på:
hvad børn dog siger ggg

Annonce