{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Triste nyheder {{forumTopicSubject}}

Ja det er med sorg i stemmen at jeg må fortælle at vi idag er blevet nød til at skille Cirkeline og Felix fra hinanden.. den sidste uge er det blevet for meget for Felix med en killing i huset som vækker ham 24/7 og vil slås og lege hele tiden så han har fået stress og begyndte at skide på gulvet.. hvæse.. knurrer og gå til angreb på alle der ville snakke med ham bortset fra mig og min mor.. vi måtte kontakte dyrlægen da vi ik vidste hvad vi skulle gøre med hans opførsel og han måtte desværre meddele os at de måtte skilles af en periode ellers ville Felix psyke blive ødelagt.. han fælder i totter og er sur og ked hele tiden.. dette er kommet meget pludseligt men vi har så opdaget at Cirkeline faktisk tyranisere ham.. så snart han ligger sig for at sove springer hun på ham og hun har 2 gange kradset ham i øjet og Felix har desværre ik sat hende rigtigt på plads.. hvilket jo nok er fordi han kan mærke hun stadig er så lille.. han kan godt hvæse af hende og slå hende men han bruger ik kløer hvilket hun gør hele tiden ved ham og det er virkeligt synd for ham.. her til aften har han været sit gamle jeg.. faret rundt og ville snakkes med hele tiden og har ik hvæset en eneste gang selvom vi har haft gæster.. jeg prøvede at tage musen fra ham for at se om hvordan han ville reagere men han gloede bare på mig.. håber virkeligt at vi kan sætte dem sammen igen på et tidspunkt.. Cirkeline er pt oppe hos min forlovede hvor hun har alle hendes ting og kradsebræt osv.. og hun har det rigtigt godt.. det var en meget svær beslutning at måtte træffe men vi føler at det var det eneste at gøre hvis Felix skal få det godt igen.. alt det virvar en killing skaber har åbenbart været for meget for ham.. nu ser vi tiden an og ser om de kan blive sat sammen igen når hun blir lidt større så han forhåbentligt kan sætte hende på plads..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Triste nyheder
  • #1   2. okt 2006 Jeanette..
    tak skal du ha.. ja det gik rigtigt godt.. men vi kan jo ik lade hende ødelægge ham.. ville også håbe han klaskede hende sådan en så hun kunne lære det.. men han er så forsigtig overfor hende.. ligenu ligger han hos mig i sengen for første gang i over 3 uger.. :o) savner hende utroligt men kan jo se hende hver dag da Allan kun bor 2 blokke væk.. men vi var alle enige om i samråd med dyrlægen at det var det eneste at gøre hvis Felix ik skulle ødelægges..


  • #2   2. okt 2006 Hehe.. ja de killinger er der fart på.. det er da dejligt at han har fået lært hende hvornår det er nok...


Kommentér på:
Triste nyheder

Annonce