{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

SÅDAN ;-) Min bil gik gennem syn *GG* {{forumTopicSubject}}

Weee jeg er helt oppe at køre ;-)))

Min gamle slæde af en mercer gik gennem syn i dag. Synsmanden havde en enkelt bemærkning om forlygten, der ikke lyste helt så meget som den skulle, men at man nok kunne finde en parabol i god stand hos huggeren ;-)))
Han bankede løs med en hammer, og han fandt også en lille smule rust ved kofangeren, men ikke mere end at han tillod det. "Det er jo en ældre sag" sagde han og smilede.

Så klappede han motorhjelmen i og sagde - så kan den køre i 2 år mere.

IIIHHHH jeg blev sq så glad ,-)))))

nå - jeg skulle bare lige ud med det ;-))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅDAN ;-) Min bil gik gennem syn *GG*
  • #2   5. okt 2007 HOV HOV HOV Helene...

    Du siger vel ikke at jeg er gammel??? HVAAAA?

    I øvrigt så var synsmanden ldre end mig ... Det kunne jeg da se *GGG*



  • #3   5. okt 2007 nååååå frøs du om lårbasserne i den lille lårkorte*LOL*
    nej pjat til side , tillykke med at den gamle mercer har fået 2 års levetid mere, det er squ altid rart når ens bil bliver synet, så har man jo samvittigheden iorden bagefter.
    vi skal selv ha synet vores opel indenfor de næste 14 dage, den skal så lige omkring opel i næste uge og ha lavet det sidste inden den kommer forbi en synshal. det er så ikke ret meget der skal laves, men det er pissedyrt at få lavet og det er ikke noget jeg selv kan lave , så det eer bare at betale


  • #4   5. okt 2007 HA HA HA Johnny - pokkers jeg troede du havde glemt det.. Men nej jeg frøs ikke om lårbasserne *GGG* Glemte nemlig alt om at tage den korte på, så jeg stod i lange bukser og skjorte ;-)))

    Jeg håber jeres bil smutter lige igennem synet ;-)) Hvad er det der skal laves ved den, siden du ikke kan gøre det selv??


  • #5   5. okt 2007 puha, der skal skiftes nogle bagbrosbøsninger, det tager ca 5-6 timer på et værksted idet de skal varmes op til meget meget varmt for at kunne blive skiftet, samtiddig skal bilen ha et styretøjstjeck/justering på en ret avanceret maskine, plus en del småting som jeg sagtens selv ka lave, men gider ikke rode med det selv for at spare 500 kr, det er ikke materialerne der er dyre , det er timelønnen, 681 kr i timene incl moms

  • #6   5. okt 2007 Arrrgghh Maaand. Det er bare så typisk, at det er disse "åndede" ting der skal gøres ...

    Sender lige en tankekrammer til jer.....


  • #8   5. okt 2007 er misundelig! smiley

    vores laves for ca 10.000 for at kunne gå gennem syn!

    herre nedtur


  • #9   5. okt 2007 ja, vi har så når vores bil er synet brugt ca 30000 kr på den, der er så osse monteret ny motor og alt er lavet.
    efter de proffessionelles udsavn burde vi så kunne kører i bilen 4-5 år endnu og kun bruge peneg på alm vedligeholdelse


  • #10   6. okt 2007 det var da godt tillykke med det... jeg har lige købt mig en bil og den skal til syn inden den 13 oktober. er mega spændt på at se om den går igennem

Kommentér på:
SÅDAN ;-) Min bil gik gennem syn *GG*

Annonce