{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Sådan blev min hunkat renlig {{forumTopicSubject}}

Hej. Tænkte jeg ville dele en succesoplevelse med jer derude, måske andre har samme problem som jeg havde, med at katten pludselig blev urenlig.

Min hunkat Saga havde fået en idé med at der skulle tisses på gulvet i entreen. Hun var ca. 7 måneder da hun begyndte og processen med at få hende renlig har taget ca. et halvt år.
Jeg fandt aldrig ud af hvad årsagen til hendes urenlighed var, det startede bare pludselig en dag.
.
Jeg vidste først ikke hvad jeg skulle gøre, prøvede at skifte kattegrus-mærke men det hjalp ikke. Prøvede også at gøre kattebakken fuldstændig ren hver dag og kom rent grus i konstant, men intet hjalp. Så begyndte jeg at sætte ekstra bakker op på de steder hvor hun tissede og meget langsomt begyndte jeg at flytte dem hen mod badeværelset - det var derude jeg ønskede kattebakken skulle ende med at stå.
Det var en laaaang proces, tror jeg flyttede dem et par centimeter om ugen. Et par gange gik jeg for hurtigt frem, og vupti tissede hun på gulvet igen, og så måtte jeg starte forfra. Men tilsidst stod de alle sammen ude på badeværelset og for et par uger siden kunne jeg så endelig fjerne dem alle på nær den ene hun så bruger nu. (Jeg fjernede dem 1 ad gangen for at vænne hende stille og roligt til at hun fik en kattebakke mindre at besørge i, efter en uge fjernede jeg så nummer to osv.)

Det har taget tid og været rigtig træls, fordi den ene af kattebakkerne måtte i en ret lang periode stå LIGE foran min hoveddør, det var lige så folk var ved at falde over den når de kom på besøg og mange jokede med om at det var meningen man skulle tørre fødder i den, men pyt, det har været besværet værd.

Ved ikke om nogen kan bruge min metode til noget, men det var sådan jeg med held fik gjort Saga renlig, og det er bare så dejligt at der ikke længere er tissetåre på gulvet, og ja også rart at entreen ikke længere behøver være fuld af kattebakker.

Men husk, det kan være det tager rigtig lang tid, katte er jo vanedyr, så din tålmodighed skal være stærkere end hendes stædighed *smil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan blev min hunkat renlig
Kommentér på:
Sådan blev min hunkat renlig

Annonce