{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Den værste og den bedste dag i mit liv {{forumTopicSubject}}

mig og min kæreste havde lige sat mørbrad i ovnen, og skulle have den bedste hyggeaften alene. Vi skulle bare liige ned og købe en oplukker til vinen vi havde sat på køl..

Vi var ved at lufte ud i hele lejligheden, og derfor stod vinduerne lidt på klem. Inden vi går lukker jeg vinduerne til. Vi er væk i højest 20 min.

Da vi kommer hjem er katten væk, og vi finder ud af at han har skubbet et vindue op, næsten helt oppe ved loftet. Han er sprunget ud oppe fra 1 sal og er nu pist væk.

Vi har ledt efter ham hele aftenen. næsten i tre timer. spurgt alle på vores vej, fået børnene i området til at lede også, skrevet efterlysningssedler og hængt op. Heldigvis kunne et forbigående par fortælle at de for længe siden havde set ham to gader væk, vi går ned i det område og leder, men kan ikke finde ham. Endelig ser vi ham inde i en have. Han er rystet og lidt skræmt, men efter noget tid får jeg fat i ham. Har aldrig grædt så mange tårer af sorg, men da jeg kunne knuge min misser ind til mig under jakken græd jeg af glæde! Åhh hvor er det dejligt at have ham hjemme !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den værste og den bedste dag i mit liv
Kommentér på:
Den værste og den bedste dag i mit liv

Annonce