{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Jeg er frustreret...! Ikke om kat {{forumTopicSubject}}

Hvis dette indlæg ikke må ligge her, så skal jeg nok slette det.

Jeg kan i mit hoved ikke forstå, hvordan en kommune kan svigte så groft. Jeg har en veninde, som virkelig har et stort problem. Nogen af jer herinde, har nok hørt om det. Hun har en søn, som i skolen har været misbrugt af en anden jævnaldrende dreng. Kommunen har ikke hjulpet, og skolen nægter at tage stilling til sagen. Hendes søn, som jo er ofret i denne historie, er blevet flyttet fra klassen, i stedet for at de flytter den dreng som har gjort det. Min venindes søn har trukket sig helt ind i en verden af lego, og det er rigtigt godt han har det. Han får psykolog hjælp, men det er kun fordi hans mor og stedfar har en god forsikring. Der er oprettet en hjemmeside, hvor man kan læse om sagen. Og der er på facebook oprettet en indsamling til drengen, som ønsker sig en speciel lego model.
Hvis der er nogen der gerne vil deltage i indsamlingen kan de sende mig en privat besked. Så sender jeg et link til jer. Jeg vil også gerne vide hvis der er familier som har lego liggende som de ikke bruger. Det er helt sikkert at familien vil blive glad for det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er frustreret...! Ikke om kat
Kommentér på:
Jeg er frustreret...! Ikke om kat

Annonce