{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Bortløbet kat. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej Kattegalleri, det her er taget med tilladelse i et forum fra Hestegalleri, i håb om at nogen kan hjælpe denne kat.


Hej hg! Jeg står i et stort dilemma!

Sagen er den at der er kommet en kat til gården hvor jeg har min hest. Vi ved ikke hvor den kommer fra og den har været her i uge 24/7 nu.

Men den er så tynd og sulten og jeg tænker på den hele tiden. Jeg kommer hver dag med noget kattemad til den og den SLUGER 100 gram foder i sig på under 30 sekunder fordi den er så desperat efter at få mad.

Og da jeg stort set er den eneste der kan li den kat (og jeg har ikke mulighed for at tage den med hjem) så søger jeg en som vil passe den indtil dens ejere er fundet.
Jeg synes det er syndt at den kun får mad en gang om dagen og at der er en på gården der er decideret ond ved den. Hun hader den kat (selvom den ikke gør noget) og idag pussede hun sin hund på den som så bed katten i ryggen. Der skete heldigvis ikke andet end en meget forskrækket kat som skyndte sig væk.

Lidt om katten:
Det er en huskat. Sort m. hvide poter, bryst, hage og mave. Den er ret lille (jeg vil tro den vejer 1 1/2 - 2 kg) og jeg tror det er en ungkat på cirka 1 år. Den virker sund og rask og er MEGET imødekommende - den har simpelthen et hjerte af guld og vil ikke kunne gøre nogen sjæl fortræd. Den kommer fx galopperende over til en hvis man sætter sig på hug og kalder på den.
Der er tvivl om det er en hunkat eller en kastraret hankat. Vi tror det er en indekat, da den ikke har "udeerfaring" og den er den dårligste jæger nogen har set.


Jeg håber virkelig der er en hjælpende sjæl herinde som har tid til at hjælpe denne kat og tage sig at den i en månedstid (indtil ejeren bliver fundet). Den behøver hjælp da den ikke kan klare sig selv uden mad. Og den er ikke bange for hverken hunde, heste, mennesker, traktorer, cykler og biler (medmindre hunde gør den noget ondt) så jeg frygter at den en dag sætter sig ud foran en bil og bliver kørt ned da den ikke kender til fare.

Grunden til dette forum ikke er oprettet i marked er dels fordi det ikke drejer sig om salg og dels fordi katte ikke er en kategori herinde.

Tak på forhånd hg'er! smiley

Ps katten er i Farum


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bortløbet kat. HJÆLP
Kommentér på:
Bortløbet kat. HJÆLP

Annonce