{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.910 visninger | Oprettet:

sikker kattesele? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg så lige besluttet mig for at prøve det med at gå tur med misserne.. Pjevs og Bailey er ret vilde for at komme ud.. Mille er lidt ligeglad..
Men så tænkte jeg at jeg kunne prøve at gå lidt tur med dem.. tror de ville elske det..
Men nu til mit spørgsmål: Hvad skal jeg vælge? Vil jo helst ikke have en sele de kan komme ud af..
Er der nogen der har gode erfaringer med et bestemt mærke?
Også bare fordi jeg prøvede, da jeg fik min allerførste misser, Cirkeline, som nu er død, at hun rev sig ud af selen..

Skal lige tilføjes at Bailey er meget spinkel.. Så det skal jo helst være en der kan reguleres meget..

På forhånd tak for jeres svar! :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikker kattesele?
  • #1   21. maj 2007 Tror helst jeg vil have sådan en sele der krydser eller sådn når rundt om benene, så den er mest sikker.. Er der nogen der kender sådan nogle? Kan nemlig ikke lige finde nogen..

  • #2   21. maj 2007 Vibeke: Du har vel ikke et link til en netbutik hvor de sælger de seler der? =P

  • #3   21. maj 2007 ih jamen det er jo sådan en sele jeg har så smiley *griner* - havde ikk lige tænkt over at den ligner et H!!!

    Det går nu også fint med den sele her - efter vi har fået den strammet godt ind for hun smuttede ud af den et par gange før det lykkedes rigtigt =/ .. Men det er også det pokkers lange hår hun har, det er virkelig svært at lukke selen nogen gange af frygt for man enten napper hende eller får sat noget hår fast også... suk suk smiley

    Hendes "far" er ved at lære hende at de skal ud i haven, når han siger "skal du med ud og ha en smøg" smiley Det er lidt sødt... Vi har lige fået have og i hvor hun nyder det - dog kun i snor ind til videre men vil nu gerne ha en indhegning


  • #4   21. maj 2007 ihh hvor lyder det godt med så mange gode erfaringer.. Tak! :o)

    Jeg fandt den her, da jeg søgte lidt videre..
    (link fjernet)

    Tror i den kan bruges? :o)

    Ihh MB glæder mig da til at prøve med mine misser efter jeg så Saxo.. smiley
    Håber mine vil nyde det lige så meget.. Vi bor jo også i lejlighed, men er begyndt at bygge et hus, vi flytter op i, når det er færdigt.. og det er også lidt ude på landet.. så det er skønt.. regner med at tage misserne med derop og gå ture, så kan de også lære området at kende.. Men de får også en kattegård, når vi flytter derop.. smiley


  • #5   21. maj 2007 Jeg har en ligesom MB, og så bare købt en 5m lang snor - jeg gider ik skal rende ham i rø... hele tiden smiley

  • #6   21. maj 2007 hehe nej.. :o) Men tror i hvert fald jeg skal ud og købe mig et par stykker og se om ikke misserne vil synes om det.. smiley

  • #7   21. maj 2007 Tror de vil elske det - jeg var meget skeptisk i starten, men nu skal man bare rykke op i persiennerne så kommer han løbende og stiller sig klar til at få selen på smiley

  • #8   21. maj 2007 Kan i egentlig godt "gå tur" - altså sådan rigtigt med jeres kat i snor? ... tænker sådan ligesom med en hund?

    Cazz falder nemlig helt i svimer endnu over den store verden, men det ku jo være dejligt hvis hun ku oppe bagdelen lidt og faktisk gå med os når vi skal ud smiley hehe


  • #9   16. jun 2009 Ja man ka agtens gå tur med sin kat - bare den bliver trænet op til det og føler sig tryg ved det - Jeg vænnede elvis til det lige fra killing af - og det har givet pote - han går "lidt" som en hund i snor og opfører sig meget pænt når vi går og vi går tur smiley

    Men jahh tag din kat med ud i små doser og ad hende undersøge alt hva der er at undersøge - gerne i naturlige omgivelser og i ro - og så senere hvr der er flere mennesker og larm evt-

    Nu bor vi i byen så derfor er det med larmen en vigtig ting for katten at vænne sig til - så det skal prøves gradvist -

    Jahh elvis står oz altid klar ved døren - oz når jeg bare ska afsted på arb- så tror han at han ska uuud smiley Han sætter sig oz ned som en hund når han ska ha sele på - så er han bare SÅ fornøjet :0)

    Håber min ROMAN hjalp lidt- har en gruppe for netop folk med katte i sele - såårh tjek det da lige ud - ku den godt trænge til *G*

    /Elvis og Vibeke-Lotus


Kommentér på:
sikker kattesele?

Annonce