{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.124 visninger | Oprettet:

Hvordan lærer jeg at bære katten? {{forumTopicSubject}}

Min ny-adopterede hankat på 10 år, bryder sig desværre ikke om at blive taget op og båret i mere end få sekunder. Hvordan bærer jeg mig smartest ad med at vise ham, at det ikke er noget slemt? Har været vant til at kunne tage min gamle kat op, som min eks-kæreste fik vænnet til det, og savner at kunne det med min nye.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lærer jeg at bære katten?
  • #1   24. mar 2011 det lærer han nok aldrig, med mindre der virkelig er en godbid hver gang

  • #2   24. mar 2011 start med at sidde med ham på gulvet, så han finder ud at af din favn er sikker. Hold ham aldrig fast, men sæt ham ned, så han ikke springer ned, så snart han begynder at vride sig.
    Hav gerne lidt godbidder (gærtablet, malt-godbid eller lignende) i hånden, så han opdager dem og måske får en.
    Måske får han ikke en i din favn de første par gange, men så lad ham stå med forbenene på dine lår og spise en fra din hånd. Lok ham nus ham der hvor det er aller bedst, snak til ham.
    Måske lærer han det, måske aldrig, men så har i da hygget jer med forsøget smiley

    God fornøjelse smiley


  • #3   24. mar 2011 Tak, det lyder som om maden er vejen frem smiley
    Og min gamle kat var 17-18 år før han lærte det, så jeg er fuld af fortrøstning smiley


Kommentér på:
Hvordan lærer jeg at bære katten?

Annonce