{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

killinger og kattebakke {{forumTopicSubject}}

hej vi har 5 killinger der er 5 uger i dag de har nogle små problemer med katte bakken det ene er lidt at de ikke bruger den som sådan det andet er at de spiser katte gruset. hvordan lære jeg dem at de ikk skal spise det?
det med at de ikk bruger den ordentligt i nu tror nu nok skal komme for når de vågner så putter jeg dem der op en efter en og så kan jeg være heldig at ihvertfald en af dem tisser men de skal lige smage på gruset først.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger og kattebakke
  • #1   21. feb 2012 Først skal du bruge billig ikk klumpene grus, ja de vil spise det i starten da de jo skal ha en chance for at finde ud af det ikk er mad.. Så skal du have dem på et lille areal, når de er trofast med at finde ud ad hva bakken er så kan du give dem mere og løbe på.. Men husk at have flere end kun 1 bakke rundt i deres areal, for deres blær er ikk større en fingerbøl og derfor skal det gå stærkt nogle gange.. Fint du sætter dem op i når de er vågnet, efter spisning og evt leg - du kan os gøre det hvis du ser en der lige ved at sitte sig et forkert sted og så rose den når den gør det rigtig sted..

    Derfor er der mange som har kravlegård i starten og evt mindre rum de starter opvæksten i..


  • #3   21. feb 2012 tak for jeres svar.

    det er billig ikke klumpende grus jeg bruger, men der sker ikk noget ved at de spiser det eller??

    det er svært at give dem mindre at gå på end det de har for deres fødekasse var i stuen for vi har ingen rum de kan være i da det er soveværelset og 2 børneværelser. men stuen er på ca. 50 kvm med køkken som ikk kan lukkes af.
    men jeg vil da sætte flere kasser op i stuen for de tisser 2 steder i stuen så der vil jeg da sætte nogen og så har jeg en lille en i fødekassen som de ikk rigtig er i mere og der er en af dem der ved at den er der for hun søger selv der op i den.


  • #5   21. feb 2012 Så evt lav en kravlegård?

  • #6   21. feb 2012 det bliver svært med en kravlegård det er pladsen ikk rigtig til vores stue er bygget dumt så vi vil miste en masse plads ved det.
    men igen der sker ikk noget ved at de spiser katte gruset vel??


  • #7   22. feb 2012 Nej der sker ikk noget, det skrev jeg os - der sker kun noget hvis det er klumpet grus..

  • #8   22. feb 2012 okay jeg læste bare at det skulle være ikke klumpende men jeg læste ingen steder at de godt måtte spise det men mange tak for hjælpen alle sammen.

  • #9   22. feb 2012 Self skal du stoppe dem osv, de skal ikk grov æde det.. Men killinger er som børn de skal ha alt i munden..

  • #10   23. feb 2012 nej nej det ved jeg godt de ikk må det gør de heller ikk de tager et par stykker og nogle spytter dem ud igen andre tror jeg sluger dem.

Kommentér på:
killinger og kattebakke

Annonce