{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Min kat kaster op {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har det problem med samson at han i perioder kaster op lige efter han har spist. Nogle gange har han spist store portioner andre gange kun ganske lidt.

Det virker som om han spiser for hurtigt. Der går max 30 sekunder fra han har spist til han kaster op. Det er så hele piller der kommer op.

Det kan ske 3-4 gange dagligt.

Ligenu er vi ved at skifte foder, og det er helt slemt ligenu. Skiftet sker meget langsom.

Nogle der har prøvet noget lignende. Eller har en ide til hvad jeg kan gøre.

Conni smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat kaster op
  • #2   18. sep 2012 Tak for dit svar. Jeg giver foder i løbet af hele dagen. Da vi før har oplevet at han ellers spiser hele tiden. Og da jeg har en kat mere som er meget småt spisende vil jeg være sikker på at hun også får.

    Men det kan da være jeg skal forsøge kun at give en gang om dagen.

    Foderet er fra samme mærke bare en anden smags variant. Så ved ikke om han måske bare ikke tåler det så.

    Giver meget sjældent vådfoder. smiley




  • #5   18. sep 2012 Okay så er jeg med. Foder i skålen hele dagen. Nu tænker jeg så, bliver han ikke tyk så. Eller er det kun i starten til han har vænnet sig til der er noget hele tiden. Kan alle katte vænne sig til det.

    Mht vådfoder. Det vidste jeg ikke. Troede mest det var for at forkæle dem. Som lidt lækkert.

    smiley


  • #6   18. sep 2012 ved ikke hvorfor den kaster op, men vil bare sige at ikke alle katte kan tåle at have foder i døgndrift...min den ene kan, men den anden bliver bombefed hvis hun kan spise hele tiden. Indtil for en mdr tid siden har de haft fri adgang, men den ene blev bare for tyk, dette selv om hun altid har haft fri adgang til tørfoder....men efter hun blev steriliseret har hun bare taget på.

  • #8   18. sep 2012 Lotte B

    gav du så kun vådfoder. Samson har været lidt for tyk. Men er efter skift til light foder i foråret blevet fin igen. Og vil da nødig han bliver for tyk igen.



Kommentér på:
Min kat kaster op

Annonce