{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Min kat kaster op {{forumTopicSubject}}

Vores (min kæreste og jegs) kære kat Frigg er begyndt at kaste en del op - vi kan ikke rigtigt finde ud af om det er "rigtig" opkast, eller om det er hårbolte, men der er ihvertfald meget hår i.
Hun kaster faktisk op ca. hver anden dag - og muligvis også oftere uden vi opdager det (hun har fri adgang til udelivet), og det har stået på i 2-3 uger.
Hun er helt frisk og normal ellers - absolut ingen andre "symptomer", hvilket da også er grunden til at vi ikke har været rigtigt bekymrede for hende, vi har læst os frem til (i politikens store kattebog, ny udgave), at man ikke skulle være bekymret så længe der ikke var andre symptomer..
Vi skiftede foder omkring samme tid som det startede, vi er dog ikke helt sikre på om det var i den forbindelse eller før opkastningen startede. Vi skiftede fra kitekat til Royal Canin.
Hun er semi-langhåret, og fælder meget, hvilket vi dog også har snakket om kunne være årsagen.

Hvad stiller vi op? Og skal vi være bekymrede, eller blot prøve at skifte foder igen? Eller kan det helt simpelt være på grund af fældningen? ..Er der noget vi kan prøve?

På forhånd tak for hjælpen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat kaster op
  • #1   28. apr 2011 Dette er også sket for min kat, og vi prøvede med noget foder imod hårbolde, og det hjalp.
    Jeg ved dog ikke om man stadig kan få det.


  • #2   28. apr 2011 Vi er ret sikre på at det er hårbolde.. Vi må prøve at have fat i noget foder mod det.. smiley

    Vi holder selvfølgelig øje med katten - og skulle hun få tegn på sygdom - eller finder vi ikke umiddelbart en løsning, skal hun selvfølgelig tjekkes af vores dyrlæge..


Kommentér på:
Min kat kaster op

Annonce