{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte allergi ?
  • #2   21. nov 2012 Har har selv katteallergi, i en forholdsvis mild grad, min søster havde en dejlig Maine Coon i 14 år og jeg må skuffe dig og sige at jeg reagerede allergisk på ham når jeg var på besøg, faktisk er langhårskatte dem jeg reagere mest på, men jeg har fået lært her igennem KG at der åbenbart er forskel på hvad det er man er allergisk overfor, jeg er allergisk overfor de skæl der sidder tilbage på kattehårene, men har nu lært at man kan være allergisk over for de proteiner der er i kattens spyt, og så er det jo sådan set lige meget hvilken kat det er og om den er kort eller langhåret..

    Må jo så tilføje at jeg selv har huskat og hende reagere jeg meget mildt på og kun i perioder, jeg er ikke nød il at tage allergimedicin på daglig basis.


  • #3   30. nov 2012 Tusind mange tak for jeres svar smiley *Det er ikke mig der har allergi, men en mulig interesseret køber af en killing her hos mig, som kom her på besøg, netop fordi manden er allergisk og de havde hørt det med Maine Coon og nu har jeg lavet tråde flere forskellige steder og har fået flest tilkendegivelser af, at det er sandt... Også fra personer som selv er allergiske overfor huskatte, har meldt tilbage at de trives fint med en Maine Coon. Manden som var her på besøg havde også fået at vide det var i spyttet og at det først er når katten bliver voksen, problemet melder sig... Jeg har tilbudt dem, at låne en af mine katte et stykke tid og det vil de lige tænke over smiley Og jeg lovede så, at jeg ville prøve at undersøge rundt omkring om det var en skrøne eller om der var noget om det smiley Så tusind tak for jeres deltagelse i debatten smiley

Kommentér på:
Katte allergi ?

Annonce