{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Johnny P
Johnny P
Tilmeldt:
25. aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kat med allergi, maaske... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har et problem som jeg haaber i kan hjaelpe mig med, det drejer sig om vores ca 6 aar gamle steriliseret hun kat, mix Siamese - Himalay point, tror jeg nok

Hun taber haaret, og slikker og kradser sig det meste af tiden naar hun ikke sover, saa hun ser ganske forfaerdelig ud.

Hun spiser og drikker stadig normalt, og bliver idag kun fodret med Royal Canin, Hair n' skin eller Persian. Det har efterhaande staaet paa i over et aar, og vi er ved at blive desparate, da vi har vaeret igennem 3-4 dyrlaeger, og bunker af medicin, og ikke noget har hjulpet, vi har ogsaa proevet 4-5 forskellige typer af foder, men lige lidt hjaelper det, og vi er blevet raadet til kun at fodre hende med RC, da det var det hun fik som killing.

Problemt er at vi bor i Indonesien, og det er desvaere ikke altid at laegerne her er lige saa dygtige som i DK. Saa der for haaber jeg at der nogen af jer som har nogle gode raad...

Det skal lige siges at vi har en anden steriliseret hun kat, som er ca 7aar, af blandet race, men ogsaa langhaaret, og hun fejler ikke noget...

Hilsen
Johnny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat med allergi, maaske...
  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. aug 2013 Tak for svaret, ikke helt hvad jeg havde håbet på, men det bekræfter da lidt af det diverse dyrlæger.

    Men da det kan være lidt svært at finde diverse former for katte mad her ude, tror jeg vi prøver med med våd kost, og så noget råt kød...


  • #3   28. aug 2013 Sørg for at den er konstant fri for lopper. Et enkelt bid hvis det er loppeeksem er nok til at det hele vælter.

Kommentér på:
Kat med allergi, maaske...

Annonce