{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

Kat ligger sig i bakken {{forumTopicSubject}}

jeg håber der nogle der har et godt råd. min kat er en rigtigt veninde kat der altid skal med mig når jeg skal ud på badeværelset og det er lige meget om jeg skal i bad på wc, gøre rent eller bare tømme bakken, hun elsker altid at gå med men nu har jeg set flere gange når jeg er i bad ligger hun sig op i sin bakke hvilket jeg synes er ulækkert selv om den bliver renset hver dag... der er en bagmåtte hun ellers kan ligge sig på og døren står på klem så hun kan også bare gå ud men hun vælger så at ligge sig i sin bakke, jeg vil ikke skælde hun ud over det for så er jeg bange for at hun ikke vil bruge bakken når hun skal lave noget stort og småt.
men er der nogle der har ide hvorfor hun vælger og ligge sig i den og hvordan kan jeg få hende til at lad være?
håber der er nogle der har en ide
på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat ligger sig i bakken
  • #4   20. nov 2013 Jeg har et par stykker som rudler sig i bakken, når den lige er rengjort og før de bruger den smiley
    Og den ene bakke bliver brugt som udkiks post når Mitti skal holde øje med mig i badet smiley
    Husk en katte bakke er faktisk er så tør ( og bliver jo tømt for klumper 1- flere gange om dagen) så bakterier ikke kan leve der, hvis du ikke dagligt er meget grundig med din køkkenvask og afløbet i den, kan den hurtigt være den største bakteriebombe i huset smiley


  • #5   20. nov 2013 Det kan også være for at "passe på" sin lugt mens du er i bad smiley

    På udstillinger gør de det ofte for at være omgivet af deres egen lugt, og derved gør sig selv tryg


  • #7   20. nov 2013 Lotte S - Ja det er de, i og med at lugten kommer ned i gruset når de ligger på det smiley Tit har de lige strampet rundt først

  • #8   20. nov 2013 Beltane, er det ikke lidt langt ude?

    De fleste katte har vel noget med hjemme fra, et ligge sted.
    Og de tramper jo rundt over alt i de " små" bure.


  • #9   20. nov 2013 Når de ligger i deres bakke for at være omgivet af deres egen lugt er der noget i bakken stort og småt, og det er nervøse katte der gør det men de gør det så også det meste af tiden...

    Killinger eller helt unge katte kan have en tendens til at ligge i deres bakke hvorfor aner det ikke men som regel stopper de når de bliver ældre..

    Enig med at gruset er køligt og det er derfor de fleste katte på varme udstillinger er at finde i deres kattebakke smiley

    Og så er der den sidste grund til at nogen katte ligger i deres bakke fx når de er syge og ellers aldrig nogensinde har gjort det og pludselig begynder at ligge i bakken så er det ofte fordi der er noget galt har oplevet det selv her fornylig med candy og kender flere andre der har oplevet deres kat gøre det når der har været noget galt..

    Men kan se din kat er fra i år så mon ikke det bare er en killinge/ungkatte ting .. ?? smiley





  • #10   21. nov 2013 tak for alle jers svare smiley det kunne godt lyde som det er fordi det er varmt der ud selv om den tosse mis bare kan gå ud smiley eller måske er det bare en killing ting smiley

Kommentér på:
Kat ligger sig i bakken

Annonce